ik heb je rug gquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
jongens als ik zulke praat uit begin te slaan kunnen jullie dan even waarschuwen dan kan ik mn druks door de wc spoelen
komt er nog een vierde deel eiglkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
underrated zelfs, al die 10/10en waren nog te weinig
bedankt maatquote:
ben je nog dronkenquote:
ziij slaaptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee psst willoow.. ik heb ZWITSERS bloed...
Ja, dat zeggen alle arme sloebersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wealth is in the mind, not the pocket
nee, zeg me... zeg me dat dat niet waar is... niet dat... ZEG DAT HET NIET ZO IS.quote:
Misschien toch maar pvv stemmenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
.. hetgeen wel vervelend is als Geert aan de macht komt, want dan moet ik eruit.
ze zijn nu bezig met cyberpunk 2077 die groter moet worden en daar zijn ze pas net mee begonnen dus misschien als teun een kind krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt er nog een vierde deel eiglk
Ik heb blauw bloedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee psst willoow.. ik heb ZWITSERS bloed...
ik zou jou nooit verlatenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah juist, pagina terug... maar der mann, die is er nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |