tijd voor yoga manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
dat lukte me dus alleen toen m'n ballen nog nog niet eens ingedaald waren. nature is cruel
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan maken we er gelijk een theeproeverij trip van
wilde je net blokkeren voor een leuke grap maar ik weet niet hoe dat moet hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik godverdomme aan een fucking salade
we kunnen hier anders wel meeten, beetje groene thee lurken, ook zo klaar want waterkokers zijn zeer overbodigquote:
Zo, gedurfdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan maken we er gelijk een theeproeverij trip van
doe normaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kweenie maar hoop dan dat je moeder mij opbelt zodat ik kan afspreken met haar.
maar ik kom juist voor je vlees :$quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom Emmen dan, op een woensdag. Vegan voer.
Vandaag deel ik dezelfde meningquote:
Do zelf normalquote:
haha 2 screencaps gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wilde je net blokkeren voor een leuke grap maar ik weet niet hoe dat moet haha
ja maar je bent al weg voordat wij grote reis kunnen makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen hier anders wel meeten, beetje groene thee lurken, ook zo klaar want waterkokers zijn zeer overbodig
wanneer komt afschaffing van ons monetair systeemquote:
Geschreven door Nico Haak, maar prima gezongen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB HIER EEN BRIEF VOOR MIJN MOEDERRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geschreven door Nico Haak, maar prima gezongen hoor
Niet gekliktquote:
Wat een kut muziek allemaal.quote:
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef zeer het volgende:
[..]
tijd voor yoga man
ik moet nog 2 cm en ik heb nooit meer een vrouw nodig
Forum Opties | |
---|---|