ik was even labiel OK?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, er bleef alleen weinig van over toen jij ze schuin afsneed
uhm wait...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurus
wrm denk je dat ze daar niet over nadachten?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het een te makkelijke manier om lopen provoceren zonder na te denken over waar de fuck je nou eigenlijk mee om je arm loopt
Is dit beeldspraak ?quote:
post die ouwe nu in 40+ ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurus
okquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het een te makkelijke manier om lopen provoceren zonder na te denken over waar de fuck je nou eigenlijk mee om je arm loopt
Haha een platenspeler hebben dat is toch ouderwets manquote:
Misschien moet ik maar niet zeggen wat ik dacht dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nee
hoe kan dat ook beeldspraak zijn?![]()
Sorry je krijgt geen stagevergoedingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
is kwark nog gespot, ik krijg nog 100 euro van hem
ik kan alles hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet zeggen wat ik dacht dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet zeggen wat ik dacht dan.
denk srs dat het over het algemeen gewoon een stel doorgesnoven pubers was dat nergens over nadachtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:52 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm denk je dat ze daar niet over nadachten?
denk srs dat het die punk beweging er om ging de maatschappij tot in het diepste van het diepste te shockeren door afstand te doen van alles wat geldend was
niet dat dat heel vriendelijk is verder
I knowquote:
mwahjanee daar doe je zeker de eerste generatie flink te kort meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk srs dat het over het algemeen gewoon een stel doorgesnoven pubers was dat nergens over nadacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |