quote:
noem je sid vicious nou een triest fenomeenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje triest fenomeen vind ik dat wel
Pak ze maar aan, Hansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
noem je sid vicious nou een triest fenomeen
Ik volg geen joden in de sport man, dat is toch alleen maar beschamendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
james israel speelt zo tegen macedonie
Top tip, heel m'n bank afgefikt...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje schudde, zit gewoon troep in
tja, kan er niks aan doen dat jij het vrouwtje in de relatie bentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Top tip, heel m'n bank afgefikt...
maar kan in ieder geval roken.
old world order =/= illuminatiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Ok hansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan wacht ik wel tot je weg bent
Liever homo's dan hetero'squote:
echt heh beetje in Huge Boss design kleding rondlopenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
nee maar srs lekker choqueren met je swastika op je uniformpje wanne poser bende dan
Oh, nou ik DURF tenminste mijn feminiene kant te laten zien in de relatie... jij vertikt het zelfs om een gewoon eens een bloemetje mee te nemen, ontzettend macho die je d'r bent!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, kan er niks aan doen dat jij het vrouwtje in de relatie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |