reken er maar op dat ik je van het balkon afdonderquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Andere dan:
haha altijd al geweten dat Etto een rekenmachine was
Ik moet morgen andere dingen doenquote:
ontmoeten nog welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toto gaat paxcon ontmoeten.
Ik wist het wel...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef Drug het volgende:
[..]
staat wel in mn library jah![]()
maar volgens mij nog nie echt geluisterd
Woon jij in Tilburg?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reken er maar op dat ik je van het balkon afdonder
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moet morgen andere dingen doen
jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reken er maar op dat ik je van het balkon afdonder
Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ontmoeten nog wel
ken hem al 2.5 jaar IRL joh hans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, willoow en ik gaan morgen kleiduiven schietenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moet morgen andere dingen doen
en hoe verloopt de relatie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ontmoeten nog wel
homosensueelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe verloopt de relatie?
Ik ben Hans hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ontmoeten nog wel
hey kun je eens even haarfijn uitleggen waarom je insinueerde dat ik nooit van mijn zolder af durf te komen?quote:
Go for the kill, Der!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey kun je eens even haarfijn uitleggen waarom je insinueerde dat ik nooit van mijn zolder af durf te komen?
Echt stom ja.quote:
Omdat ze daar een takelwagen voor nodig hebben. Vies vet varken dat je bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey kun je eens even haarfijn uitleggen waarom je insinueerde dat ik nooit van mijn zolder af durf te komen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
Zou ook echt m'n dick geven voor een Ibanez sg-2000 in die sunburst![]()
![]()
btje stijfje gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
wat snap je welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja,.
bedankt, een groot gemisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
nog gecondoleerd met die voormalige minister president
Zat ik er naast?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ze ook gezegd dat ik vind dat ze illegale bezetters zijn van een fop natie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
bedankt, een groot gemis![]()
heb nog familie gebeld en ze gecondoleerd
Was dat maar zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, willoow en ik gaan morgen kleiduiven schieten
niet weten dat hermann geen zolder heeftquote:
volgens mij is dit hoe iedereen in cult KSC wilt postenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ze daar een takelwagen voor nodig hebben. Vies vet varken dat je bent.
Heb net gezetquote:
ja man zou wel weer x acid willenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik wist het wel...
Goede muziek voor als je een beetje aan het spacen bent
heb wel een zolder hamzakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet weten dat hermann geen zolder heeft
Prachtig toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit hoe iedereen in cult KSC wilt posten
Groen met lemonquote:
Israelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
james israel speelt zo tegen macedonie
oh sorry dat ik zo abuis was.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nogal, zit niet eens op zolder
daar spookt het
Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?quote:
Da's al weer een euro vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:42 schreef Toto69 het volgende:
poekie, perenbek, gvd
nou nou wat een gemis
ik zie het door de vingers als je mijn volgende doodsverwensing naar Hans door de vingers zietquote:
Mooi dat je in die tijd ook gewoon ironisch een hakenkruis shirt kon dragenquote:
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Noem je hem nou een hamzak terwijl je er zelf een bent?
Hjb tegen hermann, mafkees.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
39%quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Oke sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet niet waar dit over gaat maar hou je bek tegen Hermann
ga lekker met je transformerspoppetjes spelen godverdommequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag: als een aansteker nog MEGAVOL met vloeistof zit en toch doet 'ie het niet, in hoeverre is dit de schuld van de illuminati?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |