quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, had ik nu 4 crewposities
Hoe weet jij dat die bruin is eigenlijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, haags likt de bruine anjer van René.
jonge dat heb ik je laatst toch al verteldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik weet geeneens wat mycroft is...
dead?
he je abo is geupgradetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek zo mijn laptop ook maar even op.
quote:
oh ja, dat je jezelf kon opzoeken en zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge dat heb ik je laatst toch al verteld
Is gwn Tel Aviv Ben Gurion airport tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
Ben daar wel geweestheb broodkruimels gedropt dus je kan mijn weg volgen op streetview
Doe dat nooit, interesseert me ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
btje opzoeken wat mensen over je zeggen en zo
nee, zegt me ook niks volgens mij. Even checkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb ik deze fijne dame wel eens gepost?
nee same herequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat nooit, interesseert me ook niet.
je snapt het waarschijnlijk 9/10 toch ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat nooit, interesseert me ook niet.
heb die singlequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, zegt me ook niks volgens mij. Even checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |