zal ik anders een reisblog beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je gopro opdoen en gaan met die banaan
Die Hans neemt volgens mij vaak een loopje met de werkelijkheid omdat de werkelijkheid nogal saai is bij hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
scherpe vraag
Hou wel van je kritische houding, jij laat je niks aanpraten door hans
Ja zou kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik anders een reisblog beginnen?
Jawel hoor betalen ze gewoon voor.quote:
hangt op 100 meter van mijn huis heel groot bord met XTC - life your life to the fullestquote:
ja same, zit helemaal niet in Suriname, zit gewoon in ter apel te boekhoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die Hans neemt volgens mij vaak een loopje met de werkelijkheid omdat de werkelijkheid nogal saai is bij hem.
ja haha hilarisch hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar het is pas half 8 dus hoe kan je nu al 5 uur bier hebben gedronken vanaf 5 uur?
jeetje zijn ze allemaal zo slecht in engels daarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hangt op 100 meter van mijn huis heel groot bord met XTC - life your life to the fullest
Weenie of zelfde is
Nee, maar de buuv nu welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
af en toe moet dat kunnen
en, ben je al op nielsniveau of niet?
picsquote:
quote:
Ach sta je toch mooi even in de belangstelling.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja same, zit helemaal niet in Suriname, zit gewoon in ter apel te boekhouden
och, door m'n enthousiasme een foutje, nou boehoequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje zijn ze allemaal zo slecht in engels daar
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgooglequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Google maar op lekkere buurmeid van 10
mag ik ook graag staan, dusjaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach sta je toch mooi even in de belangstelling.
Als ze staartjes inhebben en van die witte sokken met van die randjes en heel geil kijken wel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgoogle
eyyquote:
hahahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze staartjes inhebben en van die witte sokken met van die randjes en heel geil kijken wel hoor.
ja sws met jouquote:
o, misschien moet je je filter wat aanpassenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgoogle
en het gaat weer over druks hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws met jou
ik zag dat je ook op zoek bent naar isopropanol
ja jij ook?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws met jou
ik zag dat je ook op zoek bent naar isopropanol
is schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en het gaat weer over druks hoor
idd alkkoholquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en het gaat weer over druks hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |