Hihi je zei zaadquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:26 schreef spierbal het volgende:
Koop een galia meloen. En droog hiervan 't zaad.
Ik heb dat een keer een hele dag zitten kauwen met gare Ethiopiėrquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
Haal wat qat, kan je vinden bij de groente afdeling
Toen ik de tt zag dacht ik dat dit een garpige safraanlemming zou zijn. Gelukkig ben jij er om nog enigszins aan mijn verwachtingen te voldoen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:30 schreef nostra het volgende:
Wel gouden handel volgens mij die pitten, verdomme nog duurder dan saffraan.
Nee, sorry, is mijn schuld; ik heb ze allemaal mee naar huis genomen en een aspirientje gegeven. Ik had zo'n medelijden met ze, zie je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik sta nu in de supermarkt en ben op zoek naar de pijnboompitten. NERGENS te vinden!![]()
Klacht: pijnboompitten hebben zich expres verstopt voor mij.
Idd echte FOK!ker. Ik doe er altijd eerst zelf moeite voor, pas als ik na 3 keer de winkel doorlopen nog niet gevonden heb vraag ik het.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:29 schreef RRuben het volgende:
Echte fokkervraag gewoon even aan een echt persoon
Gewoon zonnebloempitten gebruiken. 0,0 verschilquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Idd echte FOK!ker. Ik doe er altijd eerst zelf moeite voor, pas als ik na 3 keer de winkel doorlopen nog niet gevonden heb vraag ik het.
Moet ik dķe wel kunnen vinden hé.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zonnebloempitten gebruiken. 0,0 verschil
En een stuk goedkoper ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zonnebloempitten gebruiken. 0,0 verschil
Ook dat jaquote:
Inderdaad, ik ook. Dat waren die el cheapo chinese pijnboompitten die ze met een of andere nasty chemisch zooi uit de appel trokken, weetikveel. Niks smaakte meer lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Heb een keer verkeerde gegeten en een week lang last gehad van een bittere smaak in mn bek
ja, klopt Aziatische of Koreaanse waren dat hoe ze die ook noemden weet ik niet meer precies. Maar wat een ellende was datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. Dat waren die el cheapo chinese pijnboompitten die ze met een of andere nasty chemisch zooi uit de appel trokken, weetikveel. Niks smaakte meer lekker.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef pusspeepers het volgende:
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten maar 't is beter als je zit!!
Iewwwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. Dat waren die el cheapo chinese pijnboompitten die ze met een of andere nasty chemisch zooi uit de appel trokken, weetikveel. Niks smaakte meer lekker.
Liggen meestal op 2 plekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik sta nu in de supermarkt en ben op zoek naar de pijnboompitten. NERGENS te vinden!![]()
Klacht: pijnboompitten hebben zich expres verstopt voor mij.
Dit weet jij door kdrick zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
Haal wat qat, kan je vinden bij de groente afdeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |