die zaten er nog niet in de leuke tijdquote:
Tegenwoordig zitten daar topickills tussen van tenminste 12 uur.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zaten er nog niet in de leuke tijd
O, geen idee. Ik ben toch een newbiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zaten er nog niet in de leuke tijd
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, geen idee. Ik ben toch een newbie
geen idee wie dit zou moeten zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit baasje is vandaag jarig.
Jurgen Kohler.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wie dit zou moeten zijn
nooit van gehoordquote:
maar hij ziet er uit als een oude voetbal supporter..quote:
Ja, dit is ook al uit 97.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij ziet er uit als een oude voetbal supporter..
dus toen was hij al een oude voetbal supporter?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dit is ook al uit 97.
Heeft altijd wel een oude knar gehad ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus toen was hij al een oude voetbal supporter?
Echt een feestje.quote:
de nieuwe bondscoach van het nederlands dames handbalteam heeft hetzelfde probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft altijd wel een oude knar gehad ja.
Zegt me niet zoveel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nieuwe bondscoach van het nederlands dames handbalteam heeft hetzelfde probleem
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt me niet zoveel eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 45 maar die kop is aardig afgeleefdReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gaan ze daar successen mee boeken?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nieuwe bondscoach van het nederlands dames handbalteam heeft hetzelfde probleem
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]Sow, ja inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 45 maar die kop is aardig afgeleefdZonder wrijving geen glans
nou ja, 2de van het WK en 4de op de OS zijn voor eens prut landje als nederland al grote successen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaan ze daar successen mee boeken?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 45 maar die kop is aardig afgeleefdlijkt wel tegen de 60
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Verwachtingen zijn nu natuurlijk torenhoog, ik zou er niet gek van opkijken als er nu top-3 op EK wordt verwachtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 2de van het WK en 4de op de OS zijn voor eens prut landje als nederland al grote successen.
maar ja, het is misschien wel eens goed om een nieuwe coach er aan te zetten
ja, iets is daar mis gegaanquote:
Kan me ook niet voorstellen dat zo een rookt of veel heeft gerookt.quote:
Welke jezus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus blijft altijd jong.
ik hoop het ook, aangezien ik al kaarten voor de finale hebquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn nu natuurlijk torenhoog, ik zou er niet gek van opkijken als er nu top-3 op EK wordt verwacht
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het ook, aangezien ik al kaarten voor de finale heb
pics van jezusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus blijft altijd jong.
Doe dat dan ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
Ik mag van Braddie geen overgewicht grapjes tegen hem maken in GRTD
Denk dat niemand met overgewicht dat leuk vind.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
Die heb je zelf al beantwoord door het hier te plaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:47 schreef Pensylvania het volgende:
Aahh... dan is het dus alleen de vraag in hoeverre ik care?
thanks mattiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb je zelf al beantwoord door het hier te plaatsen.
Zat keuze uit andere mensen dacht ik zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
ieder zn eigen interessegebiedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt geen verstand van handbal.
Hebben die ook hun hart achter een muur met vet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zat keuze uit andere mensen dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |