pff, echt scherp ben jij vandaagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk 6 want moet natuurlijk ook weer richting Schiphol.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pff, echt scherp ben jij vandaag
https://traveltip.org/countries_visited.phpquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Chick van UWV was wel tof. Ook GoT fan.
Hoe kom je bij zo'n onderwerp dan. Wat doe je met je vrije tijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Chick van UWV was wel tof. Ook GoT fan.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom je bij zo'n onderwerp dan. Wat doe je met je vrije tijd?
"Wat voor werk zou je het liefst doen?"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom je bij zo'n onderwerp dan. Wat doe je met je vrije tijd?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk zei al tegen haar niks nuttigs maar moest toch zeggen dus had o.a. gezegd serie's kijken. En toen wou ze weten welke serie's. Ik zo ja o.a. Game of Thrones. Werd ze helemaal enthousiast.
Nee dat heb ik samen met FOK! maar even weggelaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Werd ze ook enthousiast bij blowen? bloeit er misschien wel een leuke vriendschap op.
Hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat heb ik samen met FOK! maar even weggelaten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://traveltip.org/countries_visited.php
'Dat is diezelfde website, Maartje... waar die ene jongen ook op uithangt, bradley ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Laatste tijd kijken mensen me een beetje angstig aan als ik zeg dat ik op FOK! rondhang.
Snap ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Laatste tijd kijken mensen me een beetje angstig aan als ik zeg dat ik op FOK! rondhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |