abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:32:48 #51
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

De seks had ik met hem voordat ik vermoedde dat hij ziekte van Alzheimer zou kunnen hebben.
Wellicht dat ik toen al iets had kunnen vermoeden. Een man is in de regel wat terughoudender tenzij hij gedronken heeft.
Jullie gaan eerst nog aan elkaars passie ten onder.

Je wijzigt je verhaal. Ik zeg fake. Leuke schrijfstijl en rijke fantasie, dus ga zo door.
pi_165787951
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:19 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of ik neem dat voor lief en rapporteer jou bij de politie voor ouderenmishandeling.

Als de man alzheimer heeft, verkracht je hem.
Als de man geen alzheimer heeft, dien je afstand te bewaren.
Zo ver is het dus nog niet.
Vooralsnog mag de man gewoon auto rijden. Hij heeft juist een nieuwe hypotheek afgesloten en werkt nog misschien niet dagelijks maar zeker wekelijks.
Dat zou hij dan ook allemaal niet meer mogen doen
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:32 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jullie gaan eerst nog aan elkaars passie ten onder.

Je wijzigt je verhaal. Ik zeg fake. Leuke schrijfstijl en rijke fantasie, dus ga zo door.
Passie is hier niet hetzelfde als seks.
Ik heb hem al bijna een jaar niet gezien maar we hebben wel dagelijks contact via de email.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:38:08 #54
452947 frietenstamp
pi_165788024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
Nou ja als ze op oude mannen valt, van mij mag ze

Dus als jij dement in een verzorgingshuis zit mogen ze de freaks van het dark web ook seks met je laten hebben? _O-
pi_165788036
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:38 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dus als jij dement in een verzorgingshuis zit mogen ze de freaks van het dark web ook seks met je laten hebben? _O-
o nee liever niet :@ maar mag je zo'n figuur als TS wegsturen als je personeel bent daaro?

Is best wel eng als je erover nadenkt :o
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:40:39 #56
452947 frietenstamp
pi_165788058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Passie is hier niet hetzelfde als seks.
Ik heb hem al bijna een jaar niet gezien maar we hebben wel dagelijks contact via de email.
Schrijftip: hou een tijdlijn bij voor je verhaal zodat je jezelf niet te vaak tegenspreekt.
pi_165788112
Wow is dit serieus?

TVP :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_165788120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Je moet je niet afvragen of het jou verder brengt, maar of het HEM verder brengt...
Als hij Altzheimer heeft of zo dement als een deur is mag hij wel een beetje bescherming.
Je kan hem altijd opzoeken in het verzorgingstehuis om lekker te vozen *;

En af en toe koekjes brengen O+

en ja, goeie vraag van Lien, wat is bejaard, waar moeten we aan denken?

70 jaar, 80 jaar of ouder? :o
Er zit nog heel wat verschil tussen beginnende en vergevorderde Alzheimer.
Mijn dilemma.
Moet ik nu iemand aanspreken over mijn vermoedens en de bejaarde mans leven overhoop halen? Hij heeft zelf aangegeven niet naar een bejaardentehuis te willen.
Aan de andere kant, als ik nu iets zeg en hij kan nog medicijnen en/of therapie krijgen, waardoor het allemaal zo'n vaart niet loopt, is hij dan niet beter af?
pi_165788140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:44 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Mijn dilemma.
Moet ik nu iemand aanspreken over mijn vermoedens en de bejaarde mans leven overhoop halen? Hij heeft zelf aangegeven niet naar een bejaardentehuis te willen.
Aan de andere kant, als ik nu iets zeg en hij kan nog medicijnen en/of therapie krijgen, waardoor het allemaal zo'n vaart niet loopt, is hij dan niet beter af?
weet ik veel :') ik neem je niet serieus eigenlijk :+

Je posthistorie heeft je al verraden :D
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:46:58 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165788150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:44 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Mijn dilemma.
Ik zou het lekker aan zijn andere vriendin overlaten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165788222
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het lekker aan zijn andere vriendin overlaten.
Dat is best een goed advies van je.
Mijn ''concurrente'' schat ik echter nog zo'n 10-15 jaar jonger dan ik en is het de taak van zo'n meisje om dit soort toch wel ingrijpende beslissingen te nemen? Misschien heeft ze niet eens iets door, dat had ik in het begin ook niet.
Zeker omdat zijn ex en werkster wel meer dan volwassen vrouwen zijn.
Kunnen die niet iets voor hem doen?
pi_165788283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:39 schreef FANN het volgende:

[..]

o nee liever niet :@ maar mag je zo'n figuur als TS wegsturen als je personeel bent daaro?

Is best wel eng als je erover nadenkt :o
Je weet misschien nog te weinig over ziekte van Alzheimer en dementie.
Sommige patiënten raken hun remmingen kwijt en hebben juist veel zin in lichamelijke toenadering. Dit is in verzorgingstehuizen een bekend probleem.
pi_165788337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:46 schreef FANN het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Het is jammer dat je me niet serieus neemt.
Wat ik besluit te doen of te laten heeft vrijwel zeker grote invloed op het verdere verloop van het leven van de bejaarde man.
Ik heb geprobeerd me afzijdig te houden maar dat is me tot op heden niet gelukt.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:03:00 #64
452947 frietenstamp
pi_165788395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:55 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Je weet misschien nog te weinig over ziekte van Alzheimer en dementie.
Sommige patiënten raken hun remmingen kwijt en hebben juist veel zin in lichamelijke toenadering. Dit is in verzorgingstehuizen een bekend probleem.
haha mooi staaltje gaslighting. Jij bent de ongeremde. Jij valt hem lastig.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:05:10 #65
452947 frietenstamp
pi_165788424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:58 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ik heb geprobeerd me afzijdig te houden maar dat is me tot op heden niet gelukt.
Prima gelukt als je hem al een jaar niet meer irl hebt gezien.
pi_165788438
De OP leest heel erg raar. 'De bejaarde man, de bejaarde man, de bejaarde man'.
pi_165788443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:03 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

haha mooi staaltje gaslighting. Jij bent de ongeremde. Jij valt hem lastig.
De emotionele en/of seksuele problemen waarmee alzheimerpatiënten en hun partner te maken kunnen krijgen, komen veel te weinig aan bod. Vaak durft de patiënt of zijn partner het probleem niet te bespreken met de arts, uit schaamte of discretie. De arts zet ook niet altijd zelf de eerste stap. Hoe zit het hier nu precies mee?

Een verhoogde libido…

Sommige alzheimerpatiënten hebben net meer behoefte aan seks. Dat levert uiteraard problemen op als de partner niet op dezelfde golflengte zit. Bénédicte Guillaume, neurologe in het CHU van Luik, licht toe: "Als die verhoogde libido gericht is op niet-toestemmende personen of tot ongewenst gedrag leidt, is er misschien medicatie nodig om de libido te verlagen". Zo worden er soms antidepressiva voorgeschreven. "Maar opgelet: we beschikken niet altijd over een therapeutische oplossing. In sommige gevallen is het beter om het probleem te bespreken met de patiënt. Dit symptoom moet dan ook altijd geval per geval behandeld worden."

… of omgekeerd

Omgekeerd kan de libido ook dalen bij alzheimerpatiënten, meestal door een neiging tot depressie, slechts één van de talrijke symptomen van de ziekte. De neuroloog kan dan beslissen om de depressie te behandelen. "Toch klagen alzheimerpatiënten slechts zelden over een verminderde libido. De vraag komt meestal van hun partner", aldus Jean-Christophe Bier, neuroloog in het Brusselse Erasmusziekenhuis. Seks is echter lang niet altijd het belangrijkste aspect van de relatie: velen vinden andere uitingen van affectie, zoals strelingen en tederheid, veel belangrijker.

Als de libido zich op anderen richt…

In een vergevorderd stadium van de ziekte, waarbij de patiënt zijn naaste omgeving niet langer herkent, is het ook mogelijk dat zijn affectieve en seksuele behoeften zich op anderen richten dan zijn partner. Het probleem kan zich onder meer voordoen in rust- en verzorgingstehuizen. "In de praktijk is zoiets evenwel vrij zeldzaam. De partner moet zich ervan bewust zijn dat dit verlangen in de eerste plaats impulsief is en geen uiting van liefde. Hij mag er vooral niet uit besluiten dat zijn partner hem niet meer graag ziet!", vervolgt dr. Guillaume. De partner ervaart het trouwens niet altijd als een ramp als de patiënt plots seksuele verlangens koestert voor iemand anders. Dr. Bier: "Het ergste is als je geliefde je niet meer herkent. De meeste partners vinden het libidoprobleem bijkomstig in vergelijking met de rouw die ze voelen omdat ze de vroegere relatie moeten loslaten". En hij besluit: "Aarzel hoe dan ook nooit om het probleem te bespreken met de arts als u daar nood aan hebt!"
pi_165788468
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:06 schreef mootie het volgende:
De OP leest heel erg raar. 'De bejaarde man, de bejaarde man, de bejaarde man'.
Dat doe ik om zijn identiteit te beschermen.
Straks wil iedere jonge vrouw nog seks met hem :9
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:09:37 #69
452947 frietenstamp
pi_165788488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:06 schreef Fokkiebaby het volgende:
In een vergevorderd stadium van de ziekte, waarbij de patiënt zijn naaste omgeving niet langer herkent, is het ook mogelijk dat zijn affectieve en seksuele behoeften zich op anderen richten dan zijn partner.
Dus moet het personeel jou, en eventueel andere dark web bezoekers, op zijn kamer toelaten om zijn passie te beantwoorden. Natuurlijk. _O-
pi_165788521
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dus moet het personeel jou, en eventueel andere dark web bezoekers, op zijn kamer toelaten om zijn passie te beantwoorden. Natuurlijk. _O-
Zo ver is het niet en zo ver komt het misschien ook niet afhankelijk van wat ik besluit (niet) te doen
pi_165788539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:08 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Dat doe ik om zijn identiteit te beschermen.
Straks wil iedere jonge vrouw nog seks met hem :9
Het klinkt als een verhaaltje wat je vertelt. Als het iets persoonlijks was zou je vaker 'hij' gebruiken.
pi_165788558
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Het klinkt als een verhaaltje wat je vertelt. Als het iets persoonlijks was zou je vaker 'hij' gebruiken.
Emotioneel afstand nemen is vaak een goede manier om tot een oplossing te komen.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:17:51 #73
452947 frietenstamp
pi_165788617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:14 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Emotioneel afstand nemen is vaak een goede manier om tot een oplossing te komen.
Dit topic naar ONZ verplaatsen is een goed begin. Succes. ^O^
pi_165788730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:17 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dit topic naar ONZ verplaatsen is een goed begin. Succes. ^O^
R&P Relaties & Psychologie
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
pi_165788835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:33 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Zo ver is het dus nog niet.
Vooralsnog mag de man gewoon auto rijden. Hij heeft juist een nieuwe hypotheek afgesloten en werkt nog misschien niet dagelijks maar zeker wekelijks.
Dat zou hij dan ook allemaal niet meer mogen doen
Een nieuwe hypotheek? Krijg je dat dan nog? Looptijd 30 jaar, denken ze soms dat hij 120 wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')