Spreekt men me maar gewoon op aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je abonnement kopen, zie je waar je op moet letten.
sucks to be youquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
wrmquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
hoezo den jij datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaids
Oh jezus hij heeft KLB diarree zie ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Soowww mijn reacties in iwanus zijn topics zijn niet verwijderd/gewijzigd
nee, echt, ik ben 1 keer naar zo'n jobmarkt van het uwv moeten gaan. wat een bak ellendequote:
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gastquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Heeft die weer foto's gemaakt van andere mensen?
Hij leert er nooit van he. Laatst was hij al op FOK!vakantie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
frank ahd ze weggehaald, daardoor miste ik toch wel iets in zn topic..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
nou, kan die mooi acclimatiserenquote:
Wat voor blik?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn mijn blik niet waardig.
Wowquote:
Ik denk dat hij zijn vorige ban (deels) aan mij te danken heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |