Ik ook!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz bitch ik drink lekker pepsi max wat ga je doen slet
mag niet dan krijg ik ban van 24 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb ook lekker fanta zero in de koelkast. Steek me dan
Prik me danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
Doe!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
kom jij wel eens op het goede moment?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
Juist...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
filmpje afgezet toen ze 'WRANDOM' zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk why maar ze heeft echt een geile jurk aan ik zie dr tetten gwn in mn mind
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?quote:
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.
Die kans zit er wel in ja haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Een dezer dagen loopt 'ie nog eens zo'n agressieveling tegen het lijf die hem ziet fotograferen en krijgt hij gewoon een muilpeer natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |