Dat vind ik nog te vroeg om te zeggen. Zelfs Wade heeft momenteel eigenlijk nergens recht op, ook Smith niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom met een andere optie?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je ziek? Je ziet er nogal groen uit
Mani heeft wel gelijk. Suljovic is vooralsnog de vierde best presterende speler op de Order of Merit 2016.quote:
Ik ben ziek in mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je ziek? Je ziet er nogal groen uit
Het kan verkeren .quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Suljovic staat elfde op de WK-plaatsingslijst.
Elfde.
19 man dus vooralsnog. Al zijn de BDO-mensen inmiddels officieel.quote:Gary Anderson
Michael van Gerwen
Max Hopp
Phil Taylor
Adrian Lewis
Peter Wright
Dave Chisnall
Nathan Aspinall
Raymond van Barneveld
Scott Waites
Jeff Smith
Glen Durrant
Darryl Fitton
Scott Mitchell
Danny Noppert
Jamie Hughes
Martin Adams
James Wade
Mensur Suljovic
Wowquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Als dit gebeurt laat ik al mijn eigendommen na aan goede vriend Tagliano.
Is dat een darter?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen op le deurmat /doei
Beste Feyenoorder ooitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen op le deurmat /doei
Sow daar is niks mis meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik volkoren ontbijtkoek en thee met honing
Niet de sympathiekste. Dat is Dirk, de Sympathieke Katwijker, Kuijt.quote:
Jij daalt ernstig op het lijstje "sympathieke users"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet de sympathiekste. Dat is Dirk, de Sympathieke Katwijker, Kuijt.
Echt vieskoud vandaag en gisteren ja bah zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow daar is niks mis mee
Misschien neem ik straks ook wel thee met honing (ik heb het nog steeds koud)
En dan is het in het dorp van mijn ouders ook altijd nog behoorlijk winderigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt vieskoud vandaag en gisteren ja bah zeg
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet de sympathiekste. Dat is Dirk, de Sympathieke Katwijker, Kuijt.
Geen sarcasme herkennenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij daalt ernstig op het lijstje "sympathieke users"
Je vergeet Whitlock als PC winnaar. Daarom kan Payne kan zich niet meer als PC winnaar kwalificeren, die kan de andere vijf niet meer inhalen op de ProTour OoM.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, de GSoD komt steeds dichterbij dus wat namedropping voor wie nu geplaatst is.
[..]
19 man dus vooralsnog. Al zijn de BDO-mensen inmiddels officieel.
Van de PC-winnaars kunnen Bunting, Van de Pas, White, Payne, Price doorstromen en op 23 oktober is er nog een PDC-qualifier voor de andere acht plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |