Niks mis met een Airfryerquote:
Dat weet ik pik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is wat anders dan een normaal systeem, Hans.
Vanwaar doe je dan alsof 100 gemiddeld bij double in double out máár 'goed' is. Het is gewoon meer dan prima.quote:
Waarom hap je zo erg hans.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar doe je dan alsof 100 gemiddeld bij double in double out máár 'goed' is. Het is gewoon meer dan prima.
Mooiquote:
Nou ik wil niet vervelend doen maar dat ligt ook aan een stukje winnaarsmentaliteitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom wordt Nederland ook nooit geen wereldkampioen.
Volgens FMD gooit Mike zelden 180'ers dus zal het ook wel niet gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi
Vrijdag en zaterdag zal ik zeer waarschijnlijk afwezig zijn, doe er je voordeel mee
Je hebt geen 180 nodig om een negendarter te gooienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens FMD gooit Mike zelden 180'ers dus zal het ook wel niet gebeuren
VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik wil niet vervelend doen maar dat ligt ook aan een stukje winnaarsmentaliteit
WHITE GUILTquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je maar een hoofddoekje om doen
Is dat ook de order? Dan gooi ik hem wel even in de opquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen v Whitlock
Gurney v Chisnall
Van Barneveld v Van de Pas
Anderson v Huybrechts
Vast niet, zullen wel Gurney - Chizzy als eerste zettenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat ook de order? Dan gooi ik hem wel even in de op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |