haha goede grap weer vogeltjesdansquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah die flikker die met die ouwe zeebonk samenwoont en eenklein hondje heeft
Nee, we kregen altijd ruzie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh bouwen jullie samen op een regenachtige zondag?
omdat ik gewoon meer technisch inzicht en leidinggevende kwaliteiten heb, jij stond maar een beetje laf te leunen en een beetje de speeltuin te checken hequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede tijden, ik weet nog wel dat jij altijd won
ja, ik moest schijten, en het werktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik mijn eten herkauwen
Goed, heb best wel geluk gehad naar mijn idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja dan zit ik om 08.00 uur in de auto![]()
Hoe is jouw nieuwe baan?
bij welke voetbalclub werk je?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed, heb best wel geluk gehad naar mijn idee.Alles is qua informatie nog wel heel omvangrijk, dus voel me echt een slome kneus.
Op zich wel afwisselend werk ook, vandaag mee geweest op een korte veldinspectie.
noem je nu die afro amerikaan op dat shirt een zonnebank gone bad?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene in Final Destination met die zonnebanken die te heet gaan.
je bent bijzonder hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik dacht dat ik speciaal (haha) was
gwn lekker fris kleurtjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene in Final Destination met die zonnebanken die te heet gaan.
Leicester City.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bij welke voetbalclub werk je?
hou je bek laffe lauwwater pinguinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
Jezus zo'n grote fanboy als Hans heb ik nog nooit gezien, ronduit walgelijk.
moeten jullie wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HPLC en ik is pure blinde homsensuele lust
Top!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde filmpjes delen met je
En heb je al een POP opgesteld voor komende 5 jaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed, heb best wel geluk gehad naar mijn idee.Alles is qua informatie nog wel heel omvangrijk, dus voel me echt een slome kneus.
Op zich wel afwisselend werk ook, vandaag mee geweest op een korte veldinspectie.
Staat wel op de inwerk checklist.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
En heb je al een POP opgesteld voor komende 5 jaar?
Hey vriendquote:
We worden het ook echt nooit eens hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat ik gewoon meer technisch inzicht en leidinggevende kwaliteiten heb, jij stond maar een beetje laf te leunen en een beetje de speeltuin te checken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |