Leek mij meer met het mondje.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
een handjob voldoet ook bleek gisteren
Hij stemde ook redelijk wat kaaskoppen weg, die roven alles leeg en verstoppen het natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
#team #panman, maar heeft hij hem nu geruild voor die plastic schenk unit?
Trouwens, die gast stemde gelijk alle negers eruit, die vreten natuurlijk alle kip en bananen snel op.
Eens ja. Niet van die pure ellende maar door veel mensen weg te stemmen zorg je er toch voor dat je veel mensen niet kunt zien in zon korte periode die wel leuk zouden kunnen zijn voor tvquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat wegstemmen waardeloos, dit ontneemt een hoop magie, mensen moeten uit pure ellende gewoon het huis verlaten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, die gast stemde gelijk alle negers eruit, die vreten natuurlijk alle kip en bananen snel op.
Inderdaad, zodra er minder dan 30 mensen in dat huis zitten is het allemaal prima vol te houden lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat wegstemmen waardeloos, dit ontneemt een hoop magie, mensen moeten uit pure ellende gewoon het huis verlaten.
Viel mij ook op, echt zo'n PVV stemmertje die Marcel. Racist.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
Ja vroeg me al af waarom de programmamakers al na 1 dag zoveel mensen uit het huis willen hebben, er gaan er al genoeg vrijwiligquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Geinige show. Wel veel 22 in een keer eruit. Leuker als het nog een beetje druk blijft. Benieuwd naar morgen, gladjakker die Marcel
Kan natuurlijk ook een tactiek zijn.. gewoon in het huis zitten en wachten, weinig energie gebruiken en zo weinig mogelijk opvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Het valt me ook op dat sommige helemaal niet in beeld komen of zich ergens ook maar mee bemoeien. Ik zie eigenlijk alleen maar kampsjaak, limbo en die ene marokkaan aan het woord.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Het valt me ook op dat sommige helemaal niet in beeld komen of zich ergens ook maar mee bemoeien. Ik zie eigenlijk alleen maar kampsjaak, limbo en die ene marokkaan aan het woord.
ik weet niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Logisch ook. Want mensen uit het team van de programmamakers wil je ook niet prominent in beeld hebben anders gaat het publiek vragen stellen. Maar we komen toch overal achter.
Stel oplichters daar
Kan natuurlijk zijn dat er een introductiedag was, waarbij ze op de foto zijn gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |