echt he. Ze zal zelf wel zo'n late puber zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ze komt wel altijd zo afstandelijk over
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
Toen was het bijvoorbeeld nog geloofwaardig dat ik een racefiets zou kopen
Ik join graag weer jouw clubje.quote:
vroeger niet, maar het is echt een hele matige kutuser gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ze komt wel altijd zo afstandelijk over
Jammer. Je krijgt ze wel van mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik join graag weer jouw clubje.
Heb geen naaktfoto's ontvangen van SG.
Ik ga hier geen uitspraken over doen in verband met mogelijke retributiesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. Ze zal zelf wel zo'n late puber zijn
Die twee neuken elkaar toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vroeger niet, maar het is echt een hele matige kutuser geworden
eend112 ook
dus heeft vast met hun ui's te maken
Cool, wanneer feestje?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week woensdag is de dakopbouw op mijn woning klaar, met bijbehorende dakterras. Krijg van mijn ouders een hot tub.![]()
Alleen vrouwen in bikini zijn dan welkom, om dat ding in te wijden.quote:
waren wij geen vrienden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week woensdag is de dakopbouw op mijn woning klaar, met bijbehorende dakterras. Krijg van mijn ouders een hot tub.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, op fok zijn heel veel praatjes maar weinig daadwerkelijke vrijpartijen
Haha niemand die bij jou in je opgepimpte badkuip wil komen zitten hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen vrouwen in bikini zijn dan welkom, om dat ding in te wijden.
Ah, nou die bikini heb ik, dus ik wacht afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen vrouwen in bikini zijn dan welkom, om dat ding in te wijden.
ha ha haquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha niemand die bij jou in je opgepimpte badkuip wil komen zitten hoor
lolzquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, nou die bikini heb ik, dus ik wacht af
sowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jou nooit doen bijvoorbeeld, zelfs de praatjes niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |