wat een rare beredeneringquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Missladybug het volgende:
K heb getest. Negatief. Zit pas op 9dpo maar k had kwaaltjes die ik alleen bij mijn zwangerschappen had.
K heb weinig hoop deze ronde. Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een spierwitte test op 9dpo wel ineens een streepje wordt op 12 dpo (dan is mijn nod)
Ik heb echt geen flauw idee! Steeds maak ik afspraken met mezelf dat het gewoon echt beter is om normaal te doen en gewoon even af te wachten tot minstens 12 dpo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een rare beredeneringer zit toch ergens een moment tussen geen streep en wel een streep. Waarom test je steeds zo vroeg?
Die timing is je wel gegund hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:10 schreef twist02 het volgende:
Vika wat spannend!
Mlben geen testen in huis halen voordat je echt wilt gaan testen, is dat een idee?
Ik heb eigenlijk nooit echt de drang om al voor m'n NOD te testen, waarom weet ik niet
Test zelfs liever een paar dagen later. Om een of andere reden wil ik een negatieve test het liefst vermijden omdat je dan eigenlijk nog niets weet ofzo.
Hier donderdag NOD en ga op zn vroegst zaterdag pas testen (als er dan nog wat te testen valt)
Wil mezelf altijd behoeden om op de zaken vooruit te lopen, maar als het nu raak is, ben ik 9 weken als we een weekend weggaan met m'n ouders voor hun 40-jarig trouwendat zou toch wel een heel tof cadeautje zijn!
Aah, wat knap dat je zo lang wacht! Heb je normaal wel een heel stipte cyclus?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar er is nog niks... spannend zeg! Wacht nog een dag of 2 en dan testen denk ik
Je hebt drijven en overdrijvenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat zijn jullie lief allemaal! Nu durf ik natuurlijk niet meer ongesteld te worden, dan stel ik jullie teleur..
Volgens de app was gisteren NOD, maar nu nog steeds niets te zien! De app houdt rekening met mijn gemiddelde cyclus van 35 dagen. Ik heb heel af en toe uitschieters met 42-46 dagen. Ik hoop dus op iets positiefs maar durf niet zo goed te testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |