Kaine a twit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:37 schreef skysherrif het volgende:
Cnn commentator (tapper?) is van mening dat Pence heeft gewonnen op debatstijl iig.
Wat dat betreft: is papa Bush nou de enige Republikeinse president in afgelopen 40 jaar die niet een buikspreekpop van zijn VP en staf was?quote:
Obama? Clinton? Bush Jr. ook niet echt hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:42 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Wat dat betreft: is papa Bush nou de enige Republikeinse president in afgelopen 40 jaar die niet een buikspreekpop van zijn VP en staf was?
De laatste daarvoor was Nixon, al ging dat ook niet echt lekker.
Zou anders zijn als Pence kandidaat was, denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:42 schreef JimmyDean het volgende:
Goh wat zijn ze anti Trump op CNN zeg... pijnlijk.
Ze waren ook al zwaar pro Obamaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou anders zijn als Pence kandidaat was, denk ik.
Bush jr in het begin wel, later gaf ie Cheney minder vrijheid. Toen duidelijk was wat voor klootzak Cheney is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Obama? Clinton? Bush Jr. ook niet echt hoor.
twitter:abbydphillip twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:43:35Most in CBS focus group thought Pence won, but zero people said it would affect their vote. reageer retweet
Vieze vietcong hoer dat. Haar vader was wel een goede conservatief. Ook een veel betere acteur.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die gast Ted Turner was wel met Jane Fonda hè..
Ja, je zit wel opgescheept met Trump idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
twitter:abbydphillip twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:43:35Most in CBS focus group thought Pence won, but zero people said it would affect their vote. reageer retweet
Die was ook links hoor Henry Fonda.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vieze vietcong hoer dat. Haar vader was wel een goede conservatief. Ook een veel betere acteur.
Niet zoveel Michael Moore kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:47 schreef Broomer het volgende:
[..]
Bush jr in het begin wel, later gaf ie Cheney minder vrijheid. Toen duidelijk was wat voor klootzak Cheney is.
Centrum-links zouden wij zeggen idd. Zijn maar weinig Hollywoodians die rechts zijn, denk ik.quote:
John Wayne. En nog wel meer hoor, Charlton Heston, James Steward, Michael Caine, Kirk Douglas, Mel Gibson, Arnold Schwarzenegger, Fred Astaire etc. etc. etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Centrum-links zouden wij zeggen idd. Zijn maar weinig Hollywoodians die rechts zijn, denk ik.
Ja, die cowboy hoe heet ie... en Eastwood.
Ze zijn nog steeds keihard anti Trump. Nu is het Pence 2020.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:55 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens Jimmy, ik heb CNN nog nooit zo pro republikeins gezien.
Dat wel ja, maar positief over Pence.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds keihard anti Trump. Nu is het Pence 2020.
En wat vind jij daarvan OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:59 schreef OMG het volgende:
Een Republican strategist op msnbc net; de verliezer van vanavond wel eens Ted Cruz kunnen zijn, Pence zou wel eens het nieuwe gezicht van de Christian conservatives kunnen zijn.
Ted Cruz had al geen geloofwaardigheid meer. Eerst die stunt op de conventie, en nu endorsed hij Trump enorm actief.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:59 schreef OMG het volgende:
Een Republican strategist op msnbc net; de verliezer van vanavond wel eens Ted Cruz kunnen zijn, Pence zou wel eens het nieuwe gezicht van de Christian conservatives kunnen zijn.
John Wayne idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
John Wayne. En nog wel meer hoor, Charlton Heston, James Steward, Michael Caine, Kirk Douglas, Mel Gibson, Arnold Schwarzenegger, Fred Astaire etc. etc. etc.
Oh, en Ronald Reagan
Yep, deze man kan wel groeien, is een jaar op 56 tot 58, heeft nog wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:00 schreef skysherrif het volgende:
Als de clinton presidency een failure wordt lijkt Pence me een grote favoriet voor 2020.
http://www.ranker.com/lis(...)DqTzQmC6TeDxwzEYhw.1quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
John Wayne idd.
Charlton Heston klopt.
James Steward meer net als Henry Fonda, volgens mij. Schopte het nog tot brigade-generaal in WO2 bij de luchtmacht, heeft veel vluchten gemaakt. Decent guy.
Micheal Caine is sws een Brit.
Kirk Douglas is een Joodse jongen en links, volgens mij.
Mel Gibson een Australiër en verknipt rechts-conservatief katholiek.
Arnie idd Republikein, getrouwd geweest met nichtje van JFK en als Republikein een erg linkse Republikein en Oostenrijker.
Fred Astaire ander tijdperk.
Broes Willis wel idd, arbeidersjongen en dus ook een vrij liberal rechtsaard.
Ja, wat abortus betreft wel, maar zijn mimiek is niet okee en zijn antwoorden niet, lijkt me toch niet iemand die het wordt in de toekomst.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:02 schreef OMG het volgende:
Kan me daar wel in vinden. Op stijl heeft Pence het wel gewonnen, kwam goed over, ook al heb ik een hekel aan die vent. Qua inhoud vond ik hem mager. Kaine was helaas de Trump van vanavond, maar had punten.
twitter:williamjordann twitterde op woensdag 05-10-2016 om 05:03:37Pre-debate favorability rating among self described conservatives:Mike Pence: +48Donald Trump: +15(YouGov/Economist Poll Oct 1-3) reageer retweet
Stond Kirk er nou bij? Paar verrassingen. Blijf erbij dat Stewart net als Arnie een zogenaamde linkse-Republikein was.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://www.ranker.com/lis(...)DqTzQmC6TeDxwzEYhw.1
Zal best. Arnie was een Kasich supporter ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stond Kirk er nou bij? Paar verrassingen. Blijf erbij dat Stewart net als Arnie een zogenaamde linkse-Republikein was.
Kasich zou ik nog gestemd hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal best. Arnie was een Kasich supporter ook.
Behalve dat dan wrs.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.politico.com/s(...)2016-campaign-218846
Trump 2016 2020 2024quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:10 schreef skysherrif het volgende:
Haha denk dat CNN beetje spijt heeft dat ze Eric Trump hebben uitgenodigd.
Bogart was een democrat, had daar ook een quote over, kan hem niet vinden echter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt bezig met politiek denk ik.
[..]
Blegh, dan liever Trump
Stond niks over zijn voorkeur op wikipedia.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bogart was een democrat, had daar ook een quote over, kan hem niet vinden echter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |