ik weet niet wat ik er van moest vinden alleen het idee; viesdik wijf, mn mattie, toompje, tanden in je lul.. bahquote:
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Dondersquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Donders
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik eet kwark van 1 dag over datum. Hoop dat ik dit overleef.
Met kwark en yoghurt kan dat ook makkelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komen
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Afrekenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzien
Haha lid xDquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.
Ja hier word ik een beetje hard vanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja hier word ik een beetje hard van
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:50 schreef Pensylvania het volgende:
Cachet en ik vermoorden even een topic
sorry, was poepenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:50 schreef Pensylvania het volgende:
Cachet en ik vermoorden even een topic
te koud om mijn bed uit te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Blauwe lucht, frisse wind... Wordt een prima dagje.
meid, tis watquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
te koud om mijn bed uit te komen
R'dam, vliegveld Zestienhoven:quote:
Moet je aan Roma vragen. Volgens hem zijn jij en ik dezelfde persoon.quote:
Roma?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet je aan Roma vragen. Volgens hem zijn jij en ik dezelfde persoon.
Heb hem nog gewaarschuwd voor deze beschuldiging aan jou adres.
lacht mensen om 2nuts?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gewoon opletten joh.
Diegene die om jou lachen zitten er iig bij.
*Lachenquote:
Die zigeuner die onder jou gepost heeftquote:
Ken ik verder niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zigeuner die onder jou gepost heeft
Zou ik zo houden. Als je mij al vervelend vindt ga je hem ook niet tof vindenquote:
van die bedelende koperdievenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zigeuner die onder jou gepost heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |