En dan betekent het in jouw ogen iets? Simpel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekent dat het exclusief is.
Het betekent CEO of minister worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan betekent het in jouw ogen iets? Simpel.
Zou sowieso niet in zakenwereldje kunnen en willen werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zou geen CEO of minister willen zijn.
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso niet in zakenwereldje kunnen en willen werken
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Hoe bevalt jouw werk eigenlijk?
Zonde. Is er veel verloop dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.
Te veel. En maar nieuwe mensen blijven opleiden elke weekquote:
Zeker weer van die mannelijke managers met white privilege?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.
Valt mee. Meeste zijn vrouwelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker weer van die mannelijke managers met white privilege?
Apart om zo met personeel om te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te veel. En maar nieuwe mensen blijven opleiden elke weekZe willen meer kwaliteit maar gaan voor kwantiteit. Ach ja.
In dat geval even op hun plaats zetten. Je gaat je toch zeker niks door een vrouwmensch laten zeggen?quote:
Nou ja, de redenen zijn logisch, maar ja geef dan meer coachingquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Apart om zo met personeel om te gaan.
Maar ja, je hebt wel lekker werk en centjes nu.
Centjes is niet veel meer dan dat ik thuis zit trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Apart om zo met personeel om te gaan.
Maar ja, je hebt wel lekker werk en centjes nu.
Oh echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Centjes is niet veel meer dan dat ik thuis zit trouwens
Daarom ga ik ook wel weer verder zoeken als er niemand meer over blijft. Kan ook in Arnhem zelf wel ergens aan de slag voor paar euro per uur meer.quote:
Nee, ben het ineens sinds dat ik met mijn vriendin heb. 10 maanden nu dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die dan nu ineens voor Feyenoord is?
Als je echt zoveel meer kunt krijgen ergens anders is het al snel de moeite waard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook wel weer verder zoeken als er niemand meer over blijft. Kan ook in Arnhem zelf wel ergens aan de slag voor paar euro per uur meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |