Alles is overschat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Verder is naar de universiteit gaan wel overschat hoor.
Is geen kunst aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Verder is naar de universiteit gaan wel overschat hoor.
Daar had je moeder toch meer van verwacht ja.quote:
hij probeert in het broekje van kaas te komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die dan nu ineens voor Feyenoord is?
Toevallig hoor je Fylax nu nooit over NEC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die dan nu ineens voor Feyenoord is?
Tv kijken huehuequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb morgen vrij, wat zal ik eens gaan doen?
Je aftrekken op studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Vindicat de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Nos habebit humusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je aftrekken op studentenverenigingen.
Beetje jongquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij probeert in het broekje van kaas te komen
Betekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ik wel nice vind zijn die exclusieve drinkverenigingen in Engeland. Niet waar iedereen zomaar toegelaten wordt als je een weekje door de kots loopt, maar waar je voor gevraagd moet worden. Dan betekend het tenminste iets.
betekent*quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ik wel nice vind zijn die exclusieve drinkverenigingen in Engeland. Niet waar iedereen zomaar toegelaten wordt als je een weekje door de kots loopt, maar waar je voor gevraagd moet worden. Dan betekend het tenminste iets.
Wat betekent dat dan precies?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Het betekent dat het exclusief is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan precies?
Hoe oud ben je? 16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |