walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee blijkbaar doe je dat nu ook in Nederland
zal zo kijken ga even tandenpoetsen en in bed liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
Graag even op mijn app reageren inso svp bvd
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"
vind sowieso mensen die zwangerschap/kinderen uitbuiten voor youtube matige mensen
hahahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee toen er een half blog over zo'n debiel trucje van Nick ging ben ik afgehaakt
Ben jij genderqueer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel raar hoor, ik had net van de mensen op tumblr geleerd dat gender ging om je identiteit en niet om je geslachtsdelen.
eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"
vind sowieso mensen die zwangerschap/kinderen uitbuiten voor youtube matige mensen
ik weet wat het betekent, klunsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://mijnwoordenboek.info/apaat
dolletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah
Morgen de 365ste vlog: feest
dankjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal zo kijken ga even tandenpoetsen en in bed liggen
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ikquote:
jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neen. Ben ik te eigenzinnig voor.
Dat is niet 's avonds toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ik
Waar zou mijn gekrenkte persoonlijkheid uit blijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zijn gekrenkte persoonlijkheid verklaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |