En idd leuk dat Thee en Simba er zijn!
Voel je je weer wat beter ?
Volgens mij heb je een streamverslag in een verkeerd topic (relatie K/G) gepost.
Weer die >>>
.
Succes verder !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 14-11-2000 02:01]
quote:Ik voel me steeds beter Harry! Jouw schouder hopelijk ook?!
Op 14 november 2000 02:00 schreef Harry het volgende:
Hoi Qt,Voel je je weer wat beter ?
Volgens mij heb je een streamverslag in een verkeerd topic (relatie K/G) gepost.
Weer die >>>![]()
.
Succes verder !
En je ziet het, ik laat geen kans ongebruikt om weer ff het belang van de >>> te laten zien!!
Succes vannacht !
Kijk even in het topic 'Robin' of 'wat er niet in de streams te zien was'
quote:Waarom niet??
Op 14 november 2000 19:52 schreef Sanne het volgende:
19.50 uur
Desiree onderwijst de serie "Makelaardij volgens Dees."* Sanne zou nog geen tweedehands auto van Desiree kopen, laat staan een huis.
quote:Zoals ie nu getroost wordt (21:01) door Hieke zo begonnen de streams ook even geleden. Rechtstreeks vanuit de woonkamer, gesprek Bianca/Dees, naar Hieke in de slaapkamer die bij de zwaar sniffende en zuchtende Ferdi ging liggen. Ferdi verroert zich amper en heeft het duidelijk errrug moeilijk. Aan de weinige geluiden die hij maakt te horen ziet hij het allemaal maar zwart in.
Op 14 november 2000 20:58 schreef Qt het volgende:
Heeft iemand het begin gezien van de huilbui van Ferdi? Hij wordt momenteel getroost door Hieke...
Meer dan jullie weet ik ook niet, helaas.
Ik heb gewoonweg geen beeld! En net toen het gesprek van Hie, Fer en Bi wat serieuzere vormen aan nam
Ga nu ff bijlezen en zal zo weer proberen wat te verslaan. Mijn ontvangst is momenteel prima Tinkerbell. Waarschijnlijk omdat er nu niets interessants gezegd wordt
quote:Ik dacht een vlucht wilde ganzen...
Op 14 november 2000 21:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Gaat weer over de ganzen. Hoe heet dat,vragen ze zich af: een troep ganzen, een zwerm ganzen... (Tinkerbell weet 't ook niet).
Koos oppert een school, Kim een delegatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |