quote:
Uit het afvallerskamp. Oh wacht dat is ERquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
Komt er nou vandaag trouwens iemand bij met die wildcard?
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:45 schreef Fylax het volgende:
Die foto's stonden dus al op de bus. Weird.
Die kun je toch binnen een dag laten drukken en plakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:45 schreef Fylax het volgende:
Dat zat ik ook net te bedenken. Vind er echt geen zak aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:51 schreef zoem het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het beter later kan terugkijken, zodat ik dit domme belspelletje kan skippen.
Volgensmij waren het gewoon plakplaatjes, die rechtse zat zelfs scheef volgensmijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:45 schreef Fylax het volgende:
Keet, zoëen die veel dingen een klein beetje kan, maar net niet genoeg in zich heeft om écht door te breken in musicals of op tv - en daarom in de marge maar allerhande vage dingen doet om rond te komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Nikki Plessen moet ook even geplugged worden, dat stomme bloggen en deze zaaddodende uitzending in die loods... wat een armoe alllemaal
En dan staan Keet en Oh Oh Bibi je tips te geven
idd. Ik stop hem nog liever tussen de deur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:27 schreef mootie het volgende:
En ik blijf dat wenkbrauwloze enorm lelijk vinden.
Alleen dat accent zeg. Gelukkig zijn het fotomodellenquote:
Meer de Instagram doelgroep denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef zoem het volgende:
De doelgroep van de meet & greets is 8-16 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |