Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En een prachtige locatie ook nog eens
Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig ja
Zo ziet de TU/E er inmiddels ook wel uit ongeveer.quote:
Harmoniegebouwquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?
Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chillquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):
[ afbeelding ]
Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus.![]()
En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden.
God ik mis het.
Nooit kouder dan 25... ja da's vrij on-Nederlandsquote:
is er binnen 36 uur vermoedelijk.quote:
Welk land ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:27 schreef Peter het volgende:
[..]
is er binnen 36 uur vermoedelijk.
Zitten in een evacuatiezone, dus straks ff kijken wanneer we weg moeten en waarheen.
True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UBquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah ja
Academiegebouw is mooier imo
Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):
[ afbeelding ]
Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus.![]()
En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden.
God ik mis het.
Binnenkort kun je daar niet meer komen ben ik bangquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UB
Ik gok USA, Florida.quote:
Zou er een been voor geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chill
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken?
Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.
Waar ik me wel altijd een beetje schuldig over voel, omdat m'n vriend die periode depressief werd in Nederland en naar de GGZ moest etc. Was heel machteloos daar en zat ik een beetje lol te maken.Stuurde wel elke week een knuffeltje en een brief met wat dingetjes erin naar hem.
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je noemt echt alleen maar tenten die ik leuk vind.Is zo langzamerhand ook geen enkele uitgaanstoko meer over in heel Rotterdam die ik nog niet ken.
hell no!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En die grote mooie herenhuis trappen en de kroonluchter zijn er uit gesloopt toen Sjoerdje Kooisra t overnam met zijn Drie Gezusters en er een Freggel grot in bouwde. Viel niete cht in geode aarde bij de meeste oud bezoekersEeuwig zoned van dat pand, zo;'n lelijke kunst efteling er in.
Wat jammer man.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziek
Peak tram omhoog, peak tram omlaag, eten... kotsen.
En nu zit ons kantoor er niet meer............
Ja van dat oud engelse gedoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De SoHo was dan weer het proeftuintje voor de 3 gezusters. Eerst zou die tent een moderne inrichting krijgen net als het logo.
Wel jammer dat ik nooit heb gezien hoe jij daar dronken op zo'n picknicktafel staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |