en vresselijke Macho ,en sletje Tessa dat klopt alles te samen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De 'huisbaas' ook al meteen spul achterhouden voor zichzelf. Het is natuurlijk wel een vreselijke pauperharrie.
Tessa is en RealityTV-Sletjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:35 schreef freaky40 het volgende:
En Tessa heeft hem al een 'handje geholpen'...wat een sletje is dat. Maar dat andere meisje wat bij hem in de kamer is probeert met hem aan te pappen. Wederom weer een vermakelijke aflevering.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ach hoer, het is meer natuur denk ik. Een groep mensen bij elkaar, een alpha mannetje dat de leiding krijgt en zichzelf privileges toekent. En gelijk wat vrouwtjes die nat worden van het alpha mannetje (en privileges) en om het mannetje heen gaan hangen. En uiteraard de andere mannetjes iets lager op de apenrots die het alpha mannetje er vanaf willen gooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:12 schreef Voetstappen het volgende:
Ook allemaal mensen hier die tessa een hoer noemen. En die akelige vent zelf dan?Rare types soms hier, dat vrouwonvriendelijke waar vrouwen ook zelf aan meewerken door haar een hoer te noemen en over die vent niks te zeggen.
Mwoah, als je na 1 dag al aan iemands pik trekt voor een broodje kipfilet is slet een prima benamingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:23 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ach hoer, het is meer natuur denk ik. Een groep mensen bij elkaar, een alpha mannetje dat de leiding krijgt en zichzelf privileges toekent. En gelijk wat vrouwtjes die nat worden van het alpha mannetje (en privileges) en om het mannetje heen gaan hangen. En uiteraard de andere mannetjes iets lager op de apenrots die het alpha mannetje er vanaf willen gooien.
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, als je na 1 dag al aan iemands pik trekt voor een broodje kipfilet is slet een prima benaming
Ik denk dat als de huidige leider weg is zijn 2 'dames' met hem mee moetenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekken
Hup, terug naar het bordeelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de huidige leider weg is zijn 2 'dames' met hem mee moeten
Nee, van Blue Circle.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef mario390 het volgende:
is dat en Productie van JDM? dann wondert het me niet
En dit.quote:
Is die Limburgse sjappie die oud-militair? Wat een gruwelijk irritante kerel is dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Die huisbaas is zo ontzettend zijn graf aan het graven met dit 'bewind'. Volgende ronde is hij de eerste die vertrekken moet.
Hoop trouwens niet dat die Limburgse sjappie snel vertrekt, die kan in al zijn lijzigheid lekker op knopjes drukken.
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Operc het volgende:
Is die Limburgse sjappie die oud-militair? Wat een gruwelijk irritante kerel is dat.Maar wel goed voor het programma ja.
Oh, die met de broccoli de kamer uit kwam lopen? Ja dat is wel een prima figuur ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.
Ja, die!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:31 schreef Operc het volgende:
Oh, die met de broccoli de kamer uit kwam lopen? Ja dat is wel een prima figuur ja.
Boy?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.
Ach dat weerhoudt de makers van dit soort troep niet om de show door te laten gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
03-10: 286.000
04-10: 291.000
Marktaandeel is leidend. En die daalt wel bij afl. 2...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
03-10: 286.000
04-10: 291.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |