ah ok...ik dacht al..was de reclame zo spannend dat ik het gemist hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet RTL vaker in het begin om de kijkers vast te houden
Angelique ook zo'n gek wijf..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:44 schreef D. het volgende:
Die Annelies (of hoe ze ook heet) was eerst een man?
Ik verwacht vanaf volgende week reclames.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet RTL vaker in het begin om de kijkers vast te houden
ja die Boy.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er al meer camerageile (lees; casting)snolletjes gespot?
die gaat gewoon gelynched worden volgende week incl. zijn 2 snolletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf wel vreten die marcel. Dit blijft niet geheim
zit er de blonde Hanae nog?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
Wat een bizar programma, zijn die mensen echt?
yepquote:
oeh lynchen....lijfstraffen weer invoeren en zo...primitiefquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gaat gewoon gelynched worden volgende week incl. zijn 2 snolletjes
ik heb nog geen beschaafd gedrag gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh lynchen....lijfstraffen weer invoeren en zo...primitief
nee....waar halen ze die mensen vandaan johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb nog geen beschaafd gedrag gezien
Zo is de mensheid nu eenmaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee....waar halen ze die mensen vandaan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |