ik vind m niet heel erg lijken op fotos uit 2010quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:22 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat ik het weet....kan die Boy die Boy zijn van Xfactor, uit 2010 die duo die samen BadBoyz was?
Boy Luntungan heet ie
http://nlpop.blog.nl/tale(...)-weer-van-zich-horen
ik zie fotos op instagram van nu...lijkt iets meer maar ik twijfel een beetje...grrrrr irritant dit...heb wel wat beters te doen dan n boy najagenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind m niet heel erg lijken op fotos uit 2010
Ik denk niet dat t m is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zie fotos op instagram van nu...lijkt iets meer maar ik twijfel een beetje...grrrrr irritant dit...heb wel wat beters te doen dan n boy najagen![]()
Ik denk dat ze moeten betalenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De winnaar zal wel naar huis gaan met een briefje van 100 en een boekenbon ofzo.
denk dat je gelijk heb.....ik laat t hier ook bijquote:
t is m . Je kan je zo binnen lopen daarquote:
nee dat is hem niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
t is m . Je kan je zo binnen lopen daar
Zelfs dat nietquote:
Hij jat zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat die marcel snel leider af is, wat een vreselijke glijer is dat
En zijn hoertje Tessa en Lammy zullen dan snel volgenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat die marcel snel leider af is, wat een vreselijke glijer is dat
Dat is anders onmogelijk Uhh 90 over 1100 ppquote:
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |