Ze zal zonder zijn aanwezigheid wel meer kans hebben gehad voor anticonceptie te zorgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze had toch wel bezoekrecht? En die leeftijd, daar wordt geen rekening mee gehouden hoor; elk kind is een geschenk van God.
Ben jij Henkie Van de Voeger?quote:Op woensdag 15 november 2017 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat WNL / Goedemorgen Nederland is ook echt een ultiem prutsersprogramma.
18 kinderen = 18 keer geneukt. Dat valt dan wel mee voor iemand van 48.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hij voegde ook heel wat kutjes dicht die Henk de Voeger.
18 kinderen
Vrouwen en kinderen eerst; is het gezegde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
18 kinderen
True. Maar Vivienne van den Assem maakt het allemaal weer goed.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat WNL / Goedemorgen Nederland is ook echt een ultiem prutsersprogramma.
Kom op zeg, dat mens presenteert zo gespannen, ik kan daar nauwelijks relaxt naar kijken hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
True. Maar Vivienne van den Assem maakt het allemaal weer goed.
Klein puntje voor jou. Maar ik vind d'r gewoon lekker.quote:Op vrijdag 17 november 2017 05:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat mens presenteert zo gespannen, ik kan daar nauwelijks relaxt naar kijken hoor.
waarom is dit na drie jaar nieuws?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:11 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
“Iedereen heeft weleens een tik gehad. Dat is toch normaal?”
https://www.hendrinadegra(...)dat-is-toch-normaal/
Omdat het hoger beroep dient?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:03 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
waarom is dit na drie jaar nieuws?
Het staat letterlijk in de tweet in de post die je gequote hebt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:28 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit de post, die ik citeerde.
waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de tweet in de post die je gequote hebt...
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon ook echt de allereerste zin
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon ook echt de allereerste zin
dit staat er bij mij.quote:De streng gelovige #Bunschoter erkent dat hij zijn kinderen heeft geslagen als zij iets fout deden, maar vindt daarvoor rechtvaardiging in de #bijbel. Ook zouden zijn ‘drugsgebruikende’ oudste kinderen van hem hebben gestolen en over de mishandelingen hebben gelogen. #Koelewijn
De allereerste zin van die bovenste tweet in de post die je quote #169. Crisis zegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:53 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
[..]
dit staat er bij mij.
Over welke zin heb je het dan?
Ik zie de woorden "hoger beroep" niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De allereerste zin van die bovenste tweet in de post die je quote #169. Crisis zeg
Riks Ozingaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:13 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Ik zie de woorden "hoger beroep" niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Riks Ozinga
@:RiksOzinga1
·
Oct 13, 2020
Het @:Hof_Arnh_Leeuw in Arnhem behandelt vandaag het hoger beroep van Henk #Koelewijn en vrouw
Ik zie alleen die Riks Ozinga.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Riks Ozinga
@:RiksOzinga1
·
Oct 13, 2020
Het @:Hof_Arnh_Leeuw in Arnhem behandelt vandaag het hoger beroep van Henk #Koelewijn en vrouw
Ja en de eerste zin die hij tweet...............godskoleertequote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:35 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Ik zie alleen die Riks Ozinga.
Je bedoelt deze zin:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja en de eerste zin die hij tweet
quote:De streng gelovige #Bunschoter erkent dat hij zijn kinderen heeft geslagen als zij iets fout deden, maar vindt daarvoor rechtvaardiging in de #bijbel.
Neeeeeeee....de eerste zin van Rik zijn tweet:quote:
De zin die ik net plaatste is bij mij de eerste zin in de tweet van Rik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeeeee....de eerste zin van Rik zijn tweet:
Oct 13, 2020
Vaag, ik zie alleen die onderste tweet op mijn laptop. Gebruik jij misschien een telefoon of een tablet?quote:
Jouw soort users, en het beleid op Fok! heeft dit forum naar de kloten geholpen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:58 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Vaag, ik zie alleen die onderste tweet op mijn laptop. Gebruik jij misschien een telefoon of een tablet?
Leg uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jouw soort users, en het beleid op Fok! heeft dit forum naar de kloten geholpen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:58 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Vaag, ik zie alleen die onderste tweet op mijn laptop. Gebruik jij misschien een telefoon of een tablet?
Op mijn laptop ook, dit is gewoon trollen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Zowel op mijn iPhone als Samsung tablet
zie ik ze allebei.
Maargoed, mystery solved
De belastingbetaler....allemaal voor zijn egoïsme.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Enfin, 19 kinderen hebben, baan erbij en de bijbel hoog in het vaandel blijven hebben....
Vrouw mag niet werken dus altijd financiële shit.
Ja, snap dat het gezin stevige regels had anno 1930.
Meneer zal de straf zien als martelaarschap, als test van God. Die zit zijn straf braaf uit met financiële hulp van de kerk voor zijn gezin en bedrijf.
En door....
Topic geopend om weer te lachen om deze post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
18 kinderen
Is het ziekelijk als ik zojuist ook hardop moest lachen om mijn eigen postquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Topic geopend om weer te lachen om deze post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |