SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Van Gerwen verloor zaterdag nog van Whitlock.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De brekket voor Van Gerwen
Michael van Gerwen (1) v Steve Beaton
Mick McGowan v James Wilson
Michael Smith (8) v Alan Norris
Joe Cullen v Simon Whitlock
[ afbeelding ]
Dat zegt niet zoveel en zeker in dit format niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Gerwen verloor zaterdag nog van Whitlock.
Lastige potjesquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De brekket voor Van Gerwen
Michael van Gerwen (1) v Steve Beaton
Mick McGowan v James Wilson
Michael Smith (8) v Alan Norris
Joe Cullen v Simon Whitlock
[ afbeelding ]
Dat zegt voor zoverre iets dat Whitlock weer in vorm begint te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel en zeker in dit format niet.
Ligt eraan wat je definitie van slagen isquote:
Laten we eerst kijken of Whitlock vandaag wint. Cullen is een goede speler en dit jaar sterk bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zegt voor zoverre iets dat Whitlock weer in vorm begint te komen.
True. Maar ik heb het idee dat hij nog net een stuk labieler isquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie van slagen is
Lewis rond die tijd was ook zeer makkelijk uit zijn doen te krijgen bijvoorbeeld
Dat ben ik op zich met je eens, ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkeltquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
True. Maar ik heb het idee dat hij nog net een stuk labieler is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (dit vind jij leuk)quote:
Wat een lange zitquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Wel mooi dat we nu net iets over de helft van de avond zitten
Voor potjes als McGowan-Wilson doe ik het met alle liefdequote:
Die ken ik nog nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor potjes als McGowan-Wilson doe ik het met alle liefde
geen tijdquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Jongens, wat moet Whitlock nu doen om dit om te draaien?
[ afbeelding ]
Daar mis je ook niet gek veel aanquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Jongens, wat moet Whitlock nu doen om dit om te draaien?
[ afbeelding ]
Kelderklasse van het dartenquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar mis je ook niet gek veel aan
Nog wel een aardig stuk onder de subtop
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kelderklasse van het darten
Die heeft zipportal hier eerder gepostquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe me de juichgif uit de studio eens
Geen zin om te zoeken, mobielquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft zipportal hier eerder gepost
Baasquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een overlijden, prima voor iedereen, win-win.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Scheelt je weer een overlijden, prima voor iedereen, win-win.
Hij postte hem ook 10 keerquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Mijn internet is momenteel zo langzaam dat hij het juichgifje (dat geweldig schijnt te zijn) niet normaal wil laden
Omdat onze band zo sterk is werkt het bij mij misschien welquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Mijn internet is momenteel zo langzaam dat hij het juichgifje (dat geweldig schijnt te zijn) niet normaal wil laden
Hij werktquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat onze band zo sterk is werkt het bij mij misschien wel
[ afbeelding ]
Het is Maijer dag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
We hadden Zipportal niet moeten aanzetten tot het posten van gifjes
Dat dacht jij maarquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan blijft jouw archiefkast leeg.
Was jij trouwens ook nog de grondlegger van deze?quote:
sowquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was jij trouwens ook nog de grondlegger van deze?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Op Hitler gebied is dit vaak mijn gifje
[ afbeelding ]
Doe die maar niet, waarde Tag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meld graag nog even dat ik dat plaatje zelf niet gemaakt heb, al snap ik dat je hem verwijdertquote:
Ik geef je alle ruimte om iets te melden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meld graag nog even dat ik dat plaatje zelf niet gemaakt heb, al snap ik dat je hem verwijdert
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Door met het volgende potje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Poepz0r (!) gaat West winnen
Volgens Poepz0r is Klaassen vooral GEEN pedofiel en mogen we daar NIETS over zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Poepz0rz was ook toevallig in de buurt toen Jelle berichtjes stuurde naar die downer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fantasten zeggen wel vaker domme dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag is het dierendag (geen grap)
[ afbeelding ]
Kaddengenot.
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:07 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Grapje gestolen van iemand anders
Dit zijn de leuke dartsavondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het niveau niet zo hoog liggen
(in het topic wel)
Die heeft Pax geloof ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Szura het volgende:
Tagliano, heb je toevallig dat juichgifje van zo'n ouwe gristen bij Per Seconde Wijzer?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Szura het volgende:
Tagliano, heb je toevallig dat juichgifje van zo'n ouwe gristen bij Per Seconde Wijzer?
quote:
2 jaar denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al redelijk oud volgens mij.
Ik sla me erdoorheen aangezien ik dik schijn te zijnquote:
Beter dan die aangevreten kroket van Barneyquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit ziet er eigenlijk niet eens zo lekker uit
Die melding hele tijd gvdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:30 schreef Tagliano het volgende:
Hij gaat niet vallen.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |