abonnement Unibet Coolblue
pi_166240241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:48 schreef Fripsel het volgende:
Dit had een fijn topic kunnen zijn.
Trouwens... er werd hier toch zo goed als niet gepost. ;) Heb 'm op moeten zoeken toen ik laatst iets wilde posten (na het gezeik van eigen topic -> nee in bestaand topic).
pi_166241268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:48 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat kan nog altijd :)
Hoe gaat het nog met de fluoxetine? Geen last van bijwerkingen?
In het begin wel veel last gehad van mn buik, misselijkheid, maagzuur enzo. Maar daarna ook buikgriep gehad. Sinds deze week voelt mn buik wel een stuk rustiger, en er echt goed bij eten scheelt de helft heb ik gemerkt.

Verder is er even allemaal nogal veel aan de hand, hoop morgen wat meer duidelijkheid te krijgen over wat belangrijke dingen. Maar ik voel me verbazingwekkend genoeg opvallend positief. Denk dat dat spul zn werk wel goed doet. Mijn huis is opeens super opgeruimd enzo omdat ik weer dingen wil doen.
pi_166242113
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In het begin wel veel last gehad van mn buik, misselijkheid, maagzuur enzo. Maar daarna ook buikgriep gehad. Sinds deze week voelt mn buik wel een stuk rustiger, en er echt goed bij eten scheelt de helft heb ik gemerkt.

Verder is er even allemaal nogal veel aan de hand, hoop morgen wat meer duidelijkheid te krijgen over wat belangrijke dingen. Maar ik voel me verbazingwekkend genoeg opvallend positief. Denk dat dat spul zn werk wel goed doet. Mijn huis is opeens super opgeruimd enzo omdat ik weer dingen wil doen.
Fijn dat het zo goed lijkt te werken! Het is altijd een zoektocht, maar als het dan uiteindelijk werkt, is het echt wel een opluchting!

Hoop wel dat er morgen wat goed nieuws uit de bus komt ook. Het klinkt niet zo heel positief zoals je het hier omschrijft, of heb ik het mis?

Maar *O* voor positiviteit!
:*
pi_166242293
En hier, mja, beetje een dipje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is kwestie van mezelf er weer out te laten snappen, want anders gaat alles weer achteruit en daar heb ik geen zin in.
pi_166242867
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In het begin wel veel last gehad van mn buik, misselijkheid, maagzuur enzo. Maar daarna ook buikgriep gehad. Sinds deze week voelt mn buik wel een stuk rustiger, en er echt goed bij eten scheelt de helft heb ik gemerkt.

Verder is er even allemaal nogal veel aan de hand, hoop morgen wat meer duidelijkheid te krijgen over wat belangrijke dingen. Maar ik voel me verbazingwekkend genoeg opvallend positief. Denk dat dat spul zn werk wel goed doet. Mijn huis is opeens super opgeruimd enzo omdat ik weer dingen wil doen.
Dat is wel het voordeel nu met mijn vader in huis: het is een stuk opgeruimder. (Dat ik kapot ben daardoor, tsja, dat is dan weer het nadeel.)
pi_166260313
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed lijkt te werken! Het is altijd een zoektocht, maar als het dan uiteindelijk werkt, is het echt wel een opluchting!

Hoop wel dat er morgen wat goed nieuws uit de bus komt ook. Het klinkt niet zo heel positief zoals je het hier omschrijft, of heb ik het mis?

Maar *O* voor positiviteit!
:*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166261136
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166261373
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166262498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166285688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:20 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166308384
Mijn ouders zijn steengoed in verborgen rotopmerkingen maken. -O- Dan verpakken ze het als een soort grapje, maar is het eigenlijk gewoon een regelrechte rotopmerking.
pi_166372992
Ik ben het gewoon spuugzat allemaal. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Jaimy_Luca op 02-11-2016 19:54:23 ]
pi_166419810
Heel, heeeeel soms laat ik - heel even - gevoel toe...

We waren in de Ikea, ik moest nadat we afgerekend hadden weer eens plassen en mijn vriend ging na mij. En toen hij van me wegliep, naar de wc's toe, werd ik emotioneel en dacht ik: "Ik zou jou zó ontzettend missen als je er niet meer zou zijn." :'(

Dus er zit wel degelijk iets van gevoel. Alleen waarom komt het er zo slecht uit? :{
pi_169876926
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 16:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De bedoeling. Ik sliep bijna niet meer van de flashbacks/nachtmerries. En m'n quetiapine onderdrukt dat wel heel goed. In het begin werd ik nog wel heel vaak doorweekt wakker maar dat is door de weken minder geworden.

Maar gister te horen gekregen dat ik nog zeker 3 maanden op de wachtlijst sta. Dus het zal wel weer even raak zijn voorlopig. :')
Ik gebruik ook quatiapine 12,5 Mg maar ik heb geen problemen met dromen onthouden ik droom juist erg veel.
pi_169877117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou dat wel echt een ding vinden, als m'n libido helemaal verdwijnt. :@ Ik zou dan iets anders willen proberen denk ik, of is dat wel heel simpel van me?
Ik gebruik naast de quetiapine 12,5 Mg voor de nacht 300 Mg wellbutrin overdag verlengde afgifte nou dat is ook niet goed voor je libido dat werkt de andere kant op.
Dat kan ook zielig zijn voor je man 😂
  woensdag 1 november 2017 @ 10:00:34 #66
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_174798280
toch even een up deze omdat ik niet weet waar ik dit anders moet plaatsen. Ik ben een 31-jarige meid met een fysieke beperking die inhoudt dat ik spastisch ben over mn hele lichaam. Ik heb borderline en men vermoed dat ik recent een psychose heb gehad. Door mijn fysieke beperking kan ik echter niet opgenomen worden in de reguliere psychiatrie opgenomen worden. Ik sta nu op de 1ste plaats op de wachtlijst om opgenomen te worden in de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. iemand hier ervaring met psychologen/psychiaters in het klinaziekenhuis in Brasschaat?
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_174820912
Even post meegenomen naar hier.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Volgens mij hoort dit hier niet, maar ik hoop dat je nog eens meer geduld krijgt.
Met heel veel andere dingen heb ik eindeloos geduld en maakt het me niet uit hoelang iets duurt. Bijv wachten in de wachtkamer. Ik hoor en lees mensen altijd zeuren daarover, dat het zo lang duurt en dat wachten kut is, maar ik heb er totaal geen probleem mee om een uur te wachten op een afspraak.

Het is puur alleen als iets belangrijks niet meewerkt, zoals ik gaf in het voorbeeld, en dat ik dus tijdsdruk heb en daardoor frustratie ervaar. Dus aan m'n geduld ligt het niet. ;)
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:54:04 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175155937
Schizofrenie hier. Eigenlijk zie ik het zin van het leven niet meer. Ik ben altijd moe, kan niet concentreren en kan amper voor mezelf zorgen. Geen kans meer op verbetering, vast aan zware medicatie met ernstige bijwerking en ik kan amper meedoen met de maatschappij.

Mijn beste hoop is dat ik vroeg sterf en dat er een hiernamaals is. Dit is geen leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175169420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Schizofrenie hier. Eigenlijk zie ik het zin van het leven niet meer. Ik ben altijd moe, kan niet concentreren en kan amper voor mezelf zorgen. Geen kans meer op verbetering, vast aan zware medicatie met ernstige bijwerking en ik kan amper meedoen met de maatschappij.

Mijn beste hoop is dat ik vroeg sterf en dat er een hiernamaals is. Dit is geen leven.
Ik wil alleen even laten weten dat ik je gelezen heb en je heel veel sterkte wens.
pi_175171084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Schizofrenie hier. Eigenlijk zie ik het zin van het leven niet meer. Ik ben altijd moe, kan niet concentreren en kan amper voor mezelf zorgen. Geen kans meer op verbetering, vast aan zware medicatie met ernstige bijwerking en ik kan amper meedoen met de maatschappij.

Mijn beste hoop is dat ik vroeg sterf en dat er een hiernamaals is. Dit is geen leven.
Van mij ook sterkte.

Ondanks dat het met mij een stuk beter gaat, hoeft het nog steeds niet dat ik de 80 jaar haal. Life is difficult.
  maandag 20 november 2017 @ 16:53:40 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175198152
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Van mij ook sterkte.

Ondanks dat het met mij een stuk beter gaat, hoeft het nog steeds niet dat ik de 80 jaar haal. Life is difficult.
Wat heb jij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 20 november 2017 @ 16:53:59 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175198160
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:48 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik wil alleen even laten weten dat ik je gelezen heb en je heel veel sterkte wens.
Dank je wel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 6 december 2017 @ 23:16:48 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175540047
Iedereen hier weg?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175540590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Iedereen hier weg?
-laat maar ik zag het al -

[ Bericht 38% gewijzigd door Biekuh op 06-12-2017 23:51:46 ]
pi_175540682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Iedereen hier weg?
Ik doe het nog steeds, alleen wonend. En zou vrijdag eindelijk mijn eerste echte gesprek voor trauma therapie moeten hebben.
  zondag 17 december 2017 @ 19:03:49 #76
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175791043
Dit topic bloed dood.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175793265
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Dit topic bloed dood.
Net als FOK!
Twiddel
  donderdag 20 september 2018 @ 23:16:33 #78
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_182037824
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Dit topic bloed dood.
Doodgebloed. Slotje?!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 21 september 2018 @ 06:39:40 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182040976
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:16 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Doodgebloed. Slotje?!
Zou eerder creatieve therapie aanraden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182043149
Nou hoi dan, ik voel me nog steeds chronisch miserabel :W.
Ben twee weken geleden begonnen met antidepressivum nummer zes (bupropion) en merk er nog niets van. Verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren. Ik snap niet dat er mensen (waaronder hulpverleners) in mijn omgeving zijn die blijven geloven, of in ieder geval beweren dat te doen, dat het allemaal wel beter gaat worden.

Ik wil overigens wel mijn best blijven doen en daarom zit ik nog in de hulpverlening, maar het voelt zo nutteloos.

[ Bericht 30% gewijzigd door kuolema op 21-09-2018 10:17:18 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183015793
Hoi allemaal,

Momenteel ben ik ziek thuis komen te zitten (schizofrenie, bipolair, eetstoornis en PTSS). Ondanks dat ik veel hobby's heb regelmatig naar clubjes ga, vind ik het moeilijk om bezig te gaan met dingen (ben sinds dinsdag uit de kliniek). Hebben jullie misschien tips over hoe ik mezelf onder de kont kan schoppen en ga knutselen en andere nuttige dingen doen? Ik plan elke dag 1 activiteit buiten de deur (en dat gaat goed tot nu toe), Maar de afgelopen dagen is het me niet gelukt om wat nuttigs te gaan doen. Ja gisteren de hele ochtend tekenles gehad en daarna was ik de hele dag moe. En vandaag even nieuwe broeken kopen en een cadeaubon uitgeven. Ik baal gewoon van mezelf.

Bij voorbaat dank
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 8 november 2018 @ 22:27:28 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183032537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal,

Momenteel ben ik ziek thuis komen te zitten (schizofrenie, bipolair, eetstoornis en PTSS). Ondanks dat ik veel hobby's heb regelmatig naar clubjes ga, vind ik het moeilijk om bezig te gaan met dingen (ben sinds dinsdag uit de kliniek). Hebben jullie misschien tips over hoe ik mezelf onder de kont kan schoppen en ga knutselen en andere nuttige dingen doen? Ik plan elke dag 1 activiteit buiten de deur (en dat gaat goed tot nu toe), Maar de afgelopen dagen is het me niet gelukt om wat nuttigs te gaan doen. Ja gisteren de hele ochtend tekenles gehad en daarna was ik de hele dag moe. En vandaag even nieuwe broeken kopen en een cadeaubon uitgeven. Ik baal gewoon van mezelf.

Bij voorbaat dank
Ik doe zo vaak niets nuttigs. Een ding iedere paar dagen vind ik genoeg (naast werken).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 10 november 2018 @ 18:47:35 #83
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_183065893
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 09:58 schreef kuolema het volgende:
Nou hoi dan, ik voel me nog steeds chronisch miserabel :W.
Ben twee weken geleden begonnen met antidepressivum nummer zes (bupropion) en merk er nog niets van. Verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren. Ik snap niet dat er mensen (waaronder hulpverleners) in mijn omgeving zijn die blijven geloven, of in ieder geval beweren dat te doen, dat het allemaal wel beter gaat worden.

Ik wil overigens wel mijn best blijven doen en daarom zit ik nog in de hulpverlening, maar het voelt zo nutteloos.
Werken je pilletjes inmiddels al?
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')