quote:
Maarten Stekelenburg (Everton)
Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Jeroen Zoet (PSV)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Joël Veltman (Ajax)
Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg)
Stefan de Vrij (Lazio Roma)
Virgil van Dijk (Southampton)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Daley Blind (Manchester United)
Jetro Willems (PSV)
Davy Pröpper (PSV)
Davy Klaassen (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Jordy Clasie (Southampton)
Kevin Strootman (AS Roma)
Luciano Narsingh (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Siem de Jong (PSV)
Bas Dost (Sporting Lissabon)
Vincent Janssen (Tottenham Hotspur)
Memphis Depay (Manchester United)
We spelen tegen Wit-Rusland Hansie, als je daar al met 5 verdedigers tegen moet spelen..quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
karsdorp - de vrij - bruma - van dijk - blind
propper - wijnaldum - strootman
Dost - Janssen
We kunnen niet aan op goede vleugelspelers dus dan kies ik liever voor een 5-3-2/4-4-2.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We spelen tegen Wit-Rusland Hansie, als je daar al met 5 verdedigers tegen moet spelen..
Dost en Janssen samen is zo statisch voorin, daar wordt helemaal niemand vrolijk van.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen niet aan op goede vleugelspelers dus dan kies ik liever voor een 5-3-2/4-4-2.
Bijna goed, je mist alleen Zoet nog.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dost - Janssen
Nee Depay is geweldig man man man.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dost en Janssen samen is zo statisch voorin, daar wordt helemaal niemand vrolijk van.
En speel je zonder keeper?
Tegen Frankrijk zou ik eigenlijk niet opdagen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Wit-Rusland
Zoet
Karsdorp-De Vrij-van Dijk-Blind
Pröpper-Strootman-Wijnaldum
Sneijder
Janssen-Promes
Tegen Frankrijk
Zoet
Karsdorp-De Vrij-Bruma-van Dijk-Blind
Strootman-Wijnaldum
Pröpper
Promes-Janssen
Janssen die statisch isquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dost en Janssen samen is zo statisch voorin, daar wordt helemaal niemand vrolijk van.
En speel je zonder keeper?
quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Wit-Rusland
Zoet
Karsdorp-De Vrij-van Dijk-Blind
Pröpper-Strootman-Wijnaldum
Sneijder
Janssen-Promes
Tegen Frankrijk
Zoet
Karsdorp-De Vrij-Bruma-van Dijk-Blind
Strootman-Wijnaldum
Pröpper
Promes-Janssen
quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag 7 oktober, 20:45, De Kuip, Nederland - Wit-Rusland
[..]
Het is goed dat je dat even benadrukt. Want ik had er weinig zin in.quote:....of u nu graag wilt of niet...........knip.........
Weest blij en weest verheugd.
Janssenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dost - Janssen
Het zal wel terecht zijn, maar deze keeperscarrousel lijkt me niet echt bevorderlijk voor het team. Heb liever dat Blind gewoon een keuze maakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Stekelenburg keept volgens de goednieuwsshowbode van FOX.
Heeft een WK-finale gekeept.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen De Vrij, flopshow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nemanja Gudelj-bode schrijft:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
En nu ga ik rusten.
De ajaxkliek slaat weer toequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Revolutiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Oranje boeit niet echt meer. Van mij mogen ze allemaal kapot vallen. Hoe die gasten met een arrogantie aankomen op Noordwijk zegt al genoeg en dat terwijl ze niet eens basisspeler zijn bij hun club of niet eens fatsoenlijk spelen in de eredivisie.
Er had er toch niet weer één een hoed op he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Oranje boeit niet echt meer. Van mij mogen ze allemaal kapot vallen. Hoe die gasten met een arrogantie aankomen op Noordwijk zegt al genoeg en dat terwijl ze niet eens basisspeler zijn bij hun club of niet eens fatsoenlijk spelen in de eredivisie.
Tsja, harde werkers hé. Daar krijgen mensen tegenwoordig een stijfje van. De lichtbrengers in de duisternis. Eens zoeken welke topploegen een 'harde werker' hebben die door niemand serieus worden genomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:00 schreef Slobeend het volgende:
Blind gelooft ook al heilig in de kwaliteiten van Klaassen.
Janssen, Bruma, van Dijk, Stekelenburg, Klaasenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nemanja Gudelj-bode schrijft:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
En nu ga ik rusten.
Wat is er nou weer raar aan Stekelenburg? Die doet het heel goed bij Everton. Voor de rest snap ik je twijfels bij Bruma, Van Dijk en Klaassen zeker. Janssen gun ik het voordeel van de twijfel omdat het een goed AANSPEELPUNT is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen, Bruma, van Dijk, Stekelenburg, Klaasen
Sjezus![]()
Nou geweldig, Dost scoort en kan je ook aanspelen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer raar aan Stekelenburg? Die doet het heel goed bij Everton. Voor de rest snap ik je twijfels bij Bruma, Van Dijk en Klaassen zeker. Janssen gun ik het voordeel van de twijfel omdat het een goed AANSPEELPUNT is.
Naar mijn weten is Dost een uit de harde categorie ''ik scoor alleen als je me een voorzet geeft'' gr gr.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou geweldig, Dost scoort en kan je ook aanspelen..
" Janssen ik scoor nooit" gr grquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Dost een uit de harde categorie ''ik scoor alleen als je me een voorzet geeft'' gr gr.
Janssen: ''Ik werk hard gr gr gr gr gr gr''quote:
Van Dijk is dit seizoen de beste speler van Saushempten, die verdient zeker een plaats. Zet daar dan De Vrij naast, dan heb je ook iemand die wel kan opbouwen. Helaas kiest Blind voor Bruma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Rot nou eens op met die Van Dijk, die heeft toch alleen maar kutwedstrijden in Oranje gespeeld. Geloof best dat hij een keer tegen een Wit-Rusland, Bulgarije of Luxemburg een keer aardig speelt en dan zullen al die Van Dijk fappers wel 'zie je wel dat ie het kan' gaan roepen, maar over het algemeen stelt hij ontzettend teleur. Stel dan lekker De Vrij op (die was toch fit, of mis ik iets?). En natuurlijk altijd Pröpper boven Klaassen. Stekelenburg boven Zoet vind ik dan wél weer een aardige keuze.
Heb je nog EL-wedstrijden van Clasie gevolgd in de afgelopen maand?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Dijk is dit seizoen de beste speler van Saushempten, die verdient zeker een plaats. Zet daar dan De Vrij naast, dan heb je ook iemand die wel kan opbouwen. Helaas kiest Blind voor Bruma.
Klaassen is na het immer bekritiseerde trio Dijks, Gudelj, Viergever, de meest verguisde speler op dit moment en de meningen over Kuijt zijn volgens mij ook al jaren niet meer zo euforisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen: ''Ik werk hard gr gr gr gr gr gr''
Klaassen: ''Ik werk hard gr gr gr gr gr gr''
In Nederland is eenmaal iedereen obsessief met harde werkers. Ook al kan je er niets van: hard werken is genoeg voor eeuwige roem. Net zoals Dirk Kuyt dat een beetje heeft. Die kan er niks van, maar blijft toch in de basis staan want hij werkt zo lekker hard. In 2014 hield ook iedereen van hem want hij kon zo lekker hard werken.
HARD WERKEN.
Alleen blijven ze wel buiten schot in de traditionele media. Dat wij simpele burgers een meninkje hebben, is dan niet zo relevant voor de mensen die aan de realisatie van het droomplan van werken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Klaassen is na het immer bekritiseerde trio Dijks, Gudelj, Viergever, de meest verguisde speler op dit moment en de meningen over Kuijt zijn volgens mij ook al jaren niet meer zo euforisch.
Nee, zoveel tijd om voetbal te kijken heb ik niet. Zag dat ie in Premier League wedstrijden weer op de bank is beland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog EL-wedstrijden van Clasie gevolgd in de afgelopen maand?
Ja, maar bij Oranje is hij vaak ruk. En ik zie 'm ook niet iedere week spelen, maar lees toch regelmatig dat hij daar ook cruciale fouten maakt. Hetzelfde met Promes, in Oranje is het vaak drie keer niks. Dat kan, maar dan verdien je geen basisplaats. Ik ben persoonlijk wel een fan van de speler Bruma, al was hij tegen Griekenland ook gruwelijk slecht. Maar Van Dijk vind ik zo ontzettend overschat, op basis van zijn uitstraling willen veel mensen hem in Oranje maar ik vind het echt niet veel. Te veel foutjes, vaak ongeconcentreerd en slechte passing. De Vrij is sowieso stukken beter dan Bruma en Van Dijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Dijk is dit seizoen de beste speler van Saushempten, die verdient zeker een plaats. Zet daar dan De Vrij naast, dan heb je ook iemand die wel kan opbouwen. Helaas kiest Blind voor Bruma.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen: ''Ik werk hard gr gr gr gr gr gr''
Klaassen: ''Ik werk hard gr gr gr gr gr gr''
In Nederland Rotterdam is eenmaal iedereen obsessief met harde werkers. Ook al kan je er niets van: hard werken is genoeg voor eeuwige roem. Net zoals Dirk Kuyt dat een beetje heeft. Die kan er niks van, maar blijft toch in de basis staan want hij werkt zo lekker hard. In 2014 hield ook iedereen van hem want hij kon zo lekker hard werken.
HARD WERKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |