wel fijn dat iemand die nog nooit gepost hier dat al vind.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je topic is dichtHet was unaniem een belachelijk groot succes.
Jij maakt veel bij mensen los.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel fijn dat iemand die nog nooit gepost hier dat al vind.
Mooi toch?quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn ik spam al mijn whatsapp contacten voor een show techniek werkt.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
zo fijn, om 3 uur 's nachts gebeld worden door iemand die vraagt hoe de piepende rookmelder ( vanwege bijna lege batterij) gestopt kan worden...
Da's minder ja.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
zo fijn, om 3 uur 's nachts gebeld worden door iemand die vraagt hoe de piepende rookmelder ( vanwege bijna lege batterij) gestopt kan worden...
MadMaster had volgens mij ook draaiplannen. Maar er staat niks op het rooster. Ik zat zelf ook nog een beetje te kijken... - Maar ik hoef niet persé vanavond. Woensdag kan ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
vanavond waarschijnlijk een show van mij. Als ups mee werkt
goed dat je het zegt. Ik wil vooral even een uurtje testen en de stof van mijn spullen afwerken. Maar als je vanavond wilt geef gewoon aan ik ga de hele week toch draaienquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster had volgens mij ook draaiplannen. Maar er staat niks op het rooster. Ik zat zelf ook nog een beetje te kijken... - Maar ik hoef niet persé vanavond. Woensdag kan ook.
Ik hoef sowieso niet persé vanavond. MadMaster heeft sowieso voorrang op mij, wat mij betreft. Mocht MadMaster niet draaien en mocht jij geen hele avond willen vullen, dan kan het zijn dat ik nog een poosje draai vanavond.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
goed dat je het zegt. Ik wil vooral even een uurtje testen en de stof van mijn spullen afwerken. Maar als je vanavond wilt geef gewoon aan ik ga de hele week toch draaien
ik doe sws geen avond vullen. Maar van betrouwbare bron heb ik vernomen dat mad niet draaitquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso niet persé vanavond. MadMaster heeft sowieso voorrang op mij, wat mij betreft. Mocht MadMaster niet draaien en mocht jij geen hele avond willen vullen, dan kan het zijn dat ik nog een poosje draai vanavond.
Ah oké.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
MadMaster gaat vanavond naar een uitgestelde honkbalwedstrijd
Dan ga ik me ook eens even buigen over een showtje. Wil je eerder of later op de avond?quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik doe sws geen avond vullen. Maar van betrouwbare bron heb ik vernomen dat mad niet draait
ik moet mijn laptop installeren en binnenkrijgen. Dus geen idee. Ga jij maar wanneer je wilt ik draai er om heenquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké.
[..]
Dan ga ik me ook eens even buigen over een showtje. Wil je eerder of later op de avond?
Ga je er nu al omheen zitten draaien?quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik moet mijn laptop installeren en binnenkrijgen. Dus geen idee. Ga jij maar wanneer je wilt ik draai er om heen
Mad zelf ?quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik doe sws geen avond vullen. Maar van betrouwbare bron heb ik vernomen dat mad niet draait
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
MadMaster gaat vanavond naar een uitgestelde honkbalwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |