quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat komend weekend wat worden... heb de keeper, twee verdedigers en een spits van Feyenoord, en een verdediger van Ajax.
Het wordt steeds lastiger de verschillen te overbruggen: de teams (aan de top) lijken meer en meer op elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op plaats 11 blijven hangen. Nu hopen dat ik komend weekend de kloof met iedereen onder me kan uitbreiden.
En als geboren Amsterdammer moet ik nu Feyenoord gaan aanmoedigen, lol!
6 inderdaad, maar ik sta 43equote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
[..]
Het wordt steeds lastiger de verschillen te overbruggen: de teams (aan de top) lijken meer en meer op elkaar.
99 van de 100 teams hebben minimaal 6 man uit deze namen:
Jones of Onana
Karsdorp, Sanchez (en evt 1x nog top3)
Celina, Ziyech, Klaassen
Unal, Jorgensen, El Azzouzi, de Jong, Dolberg
De vraag is: wie heeft ze nu als eerste allemaal! Haha!
Je ziet het ook terug in de spelerslijst van punten: http://managers.fok.nl/vo(...)klassement/type/teamquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
[..]
Het wordt steeds lastiger de verschillen te overbruggen: de teams (aan de top) lijken meer en meer op elkaar.
Jones of Onana
Celina, Ziyech, Klaassen
Ik heb er maar 5, maar je hebt gelijk, de teams beginnen heel snel al op elkaar te lijken. Komt vooral door betaalbare keepers, middenvelders en aanvallers die het heel goed doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
[..]
Jones of Onana
Celina, Ziyech, Klaassen
Jep, klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet het ook terug in de spelerslijst van punten: http://managers.fok.nl/vo(...)klassement/type/team
Ik neem toch aan dat Jones niet zomaar gewisseld wordt, kerel keept hartstikke goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Jep, klopt.
Ach ja, als PSV gaat draaien kunnen we allemaal weer wisselen. Netzoals wanneer Vermeer er weer is en Krul fit is.
1 speler in iedere linie anders is een totaal andere eindscore. Daarnaast hopen veel op mazzeltjes door spelers te pakken die net iets afwijken van de standaard deviatie. Mijn eerste 3 aankopen waren bijvoorbeeld niet de topspelers, maar Unal in de spits en de 2 vitesse verdedigers, leerdam en quasihomofilis (net subtop). Vitesse verdedigers deden het afgelopen seizoen als een van de betere, dus ik vond het niet gek om te proberen. Nu heb je dat AZ en Heerenveen het weer beter doen dan verwacht, Mensen die uit die teams spelers hebben opgenomen, die hebben kassa qua punten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
[..]
Jones of Onana
Celina, Ziyech, Klaassen
True, maar dan moeten die gokjes maar net goed uitpakken. Niemand verwachtte veel van Heerenveen, maar ze staan mooi 3e... en nog zal ik geen speler van die club kiezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:36 schreef govie het volgende:
[..]
1 speler in iedere linie anders is een totaal andere eindscore. Daarnaast hopen veel op mazzeltjes door spelers te pakken die net iets afwijken van de standaard deviatie. Mijn eerste 3 aankopen waren bijvoorbeeld niet de topspelers, maar Unal in de spits en de 2 vitesse verdedigers, leerdam en quasihomofilis (net subtop). Vitesse verdedigers deden het afgelopen seizoen als een van de betere, dus ik vond het niet gek om te proberen. Nu heb je dat AZ en Heerenveen het weer beter doen dan verwacht, Mensen die uit die teams spelers hebben opgenomen, die hebben kassa qua punten.
Het punt dat ik probeer te maken is dat als je allemaal maardezelfde spelers selecteert, de kans kleiner wordt dat je eventueel ooit als eerste eindigt.
Meest lastige vind ik nog, als je 1.150.000 in de bank heb en 200.000 te kort komt voor een topper. Manmanman, frustrerend want dan moet je kiezen, wachten op volgende periode of nu toch een subtopper kopen .... jaja lastig altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, maar dan moeten die gokjes maar net goed uitpakken. Niemand verwachtte veel van Heerenveen, maar ze staan mooi 3e... en nog zal ik geen speler van die club kiezen.
Ja, als je niet hoog staat moet je wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:36 schreef govie het volgende:
[..]
1 speler in iedere linie anders is een totaal andere eindscore. Daarnaast hopen veel op mazzeltjes door spelers te pakken die net iets afwijken van de standaard deviatie. Mijn eerste 3 aankopen waren bijvoorbeeld niet de topspelers, maar Unal in de spits en de 2 vitesse verdedigers, leerdam en quasihomofilis (net subtop). Vitesse verdedigers deden het afgelopen seizoen als een van de betere, dus ik vond het niet gek om te proberen. Nu heb je dat AZ en Heerenveen het weer beter doen dan verwacht, Mensen die uit die teams spelers hebben opgenomen, die hebben kassa qua punten.
Het punt dat ik probeer te maken is dat als je allemaal maardezelfde spelers selecteert, de kans kleiner wordt dat je eventueel ooit als eerste eindigt.
25, morgen Jones, Karsdorp, Kongolo, Jørgensen en Sánchez nog. Wordt het dik veel punten of wordt het kut?quote:Unal 6
Brogno 1
Celina 9
Brands 2
Duits 0
Van der Meer 7
We zullen zien. Na dit weekend mag ik 1 of eventueel 2 spelers vervangen. Kans is aanwezig dat ik toch weer alternatief aan de gang ga. Van vorig jaar weet ik nog, dat wanneer ajax verloorna de winterstop, de hele top10 verschoof. Want de ene helft had ajax en de ander ehelft had psv spelers. In dat opzicht is de pijn verspreiden over subtoppers niet zo heel gek hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:22 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, als je niet hoog staat moet je wat.
Maar, deze spelers (die iedereen heeft) zijn ook de spelers die de meeste punten halen. Dus leuk dan om dingen te proberen, maar dan raak je achterop.
Als je hoog staat, zeg top 10, is een beetje gelijk aan de anderen helemaal niet erg. Deels consolideren.
En de verdediging van heerenveen werkt goed en ze zijn redelijk goedkoop. Anders zou ik botteghin pakken van feyenoord. Maargoed, scheelt weer 3 ton.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Baker kan ik er opzich ook wel inzetten. Neem aan dat ik hem dankzij de behaalde punten + wissel Brands/Duits wel op kan stellen.
Mja, maar heb Karsdorp en Kongolo al (en Jones op doel). Daarnaast Sánchez van Ajax en Van der Meer van Utreg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:20 schreef govie het volgende:
[..]
En de verdediging van heerenveen werkt goed en ze zijn redelijk goedkoop. Anders zou ik botteghin pakken van feyenoord. Maargoed, scheelt weer 3 ton.
Het gaat er niet om of ze boven ajax, feyenoord of psv komen. Wie vorig jaar markus hendriksen al vroeg in het spel erin had staan, pikte zoveel puntjes. Teneerste omdat die veel scoorde als middenvelder en ten tweede dat men het risico van winst/verlies iets meer had verspreid over meerdere teams.quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:04 schreef SnuggLe het volgende:
Ja, Heerenveen doet het "goed". Maar worden ze kampioen, cq komen ze boven Feyenoord, Ajax, PSV te staan? Zo nee, dan ze het in the long run niet waard. Of je moet Zeneli hebben denk ik..
Jammer dat Traijkovski geschorst is. Scheelt mij toch weer 9 punten helaas. Gok met hem dus verkeerd uitgepaktZ
Ik ben Zeneli wel aan het overwegen inmiddels.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, maar dan moeten die gokjes maar net goed uitpakken. Niemand verwachtte veel van Heerenveen, maar ze staan mooi 3e... en nog zal ik geen speler van die club kiezen.
Bij heerenveen geen miskoop. Die verliezen niet veel en scoren geregeld. Ik heb al aardige spitsen met unal en haller, dus ik pak waarschijnlijk een verdediger/middenvelder van heerenveen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben Zeneli wel aan het overwegen inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |