abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:39:10 #101
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nice ! Ik schrijf het ff op allemaal !
^O^

Ik heb vaak bloed in mijn kleren zitten, en ik doe het altijd met een schepje speciaal zout ( kan je in de supermarkt krijgen, ligt bij de wasmiddelen) en een schep soda. Komt er altijd bloedvrij uit *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165789856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

^O^

Ik heb vaak bloed in mijn kleren zitten, en ik doe het altijd met een schepje speciaal zout ( kan je in de supermarkt krijgen, ligt bij de wasmiddelen) en een schep soda. Komt er altijd bloedvrij uit *O*
Normaal gesproken gaat het er uit maar zal wel door dat azijn komen
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:44:34 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Normaal gesproken gaat het er uit maar zal wel door dat azijn komen
Zou kunnen idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165791499
Sociale dingen: ik zal ze nooit begrijpen. Net wilde ik boodschappen gaan doen met de fiets en er kwamen 2 oudere mensen thuis. De man gebaart dat ik er met m'n fiets "door kan", hoewel het breed genoeg was. Maar goed, ik bedank netjes en dan zegt ie zoiets als: "Het is groot genoeg hoor." (Weet niet meer heel precies wat hij zei.)

En daar snap ik dus geen jota van. Ben ik een keer netjes ( :P ;) ) is het niet goed :? Wat had ik dan moeten zeggen. Als je voor gelaten word bij een ingang bedank je toch ook?
pi_165792441
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Sociale dingen: ik zal ze nooit begrijpen. Net wilde ik boodschappen gaan doen met de fiets en er kwamen 2 oudere mensen thuis. De man gebaart dat ik er met m'n fiets "door kan", hoewel het breed genoeg was. Maar goed, ik bedank netjes en dan zegt ie zoiets als: "Het is groot genoeg hoor." (Weet niet meer heel precies wat hij zei.)

En daar snap ik dus geen jota van. Ben ik een keer netjes ( :P ;) ) is het niet goed :? Wat had ik dan moeten zeggen. Als je voor gelaten word bij een ingang bedank je toch ook?
Persoonlijk was ik gewoon voor gegaan als iemand aangeeft dat t kan. Als je wel gaat geef je ook aan dat je het waardeert dat ie je voor laat. Het is imo net zoiets als wanneer je als kind een snoepje kreeg aangeboden van iemand waar je op visite was en dat je dan nee zei. Dat werd/wordt gezien als onbeleefd.

Voor de rest lijkt het me niet nodig om er heel diep over na te denken, t zijn maar kleine, onbenullige dingetjes. Ik zeg ook niet dat wat je deed enorm fout is ofzo, t is alleen maar een pro tip voor de volgende keer ;)
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:24:19 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165792592
Bah er is hier iemand voor de trein gesprongen. Zelf niks gezien, maar er is blijkbaar niks meer van die persoon over. Is nu wel allemaal afgezet enzo.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165793419
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:24 schreef LPFAN het volgende:
Bah er is hier iemand voor de trein gesprongen. Zelf niks gezien, maar er is blijkbaar niks meer van die persoon over. Is nu wel allemaal afgezet enzo.
Heftig hoor altijd :*

Ik ben gisteren dus naar die vrijwilligersmarkt gehad en heb wel een aantal interessante dingen gezien. Maar moet even goed bedenken of ik de richting op moet die ik "vroeger" wilde toen ik SPH deed. Dus nu dan iets van vrijwillige coaching doen, maatjesproject, bij Praktijkhuis van Ixta Noa ( als ervaringsdeskundige, of bijv creatieve middag organiseren. Nu kom ik er nog als cliënt) of bellen/chatten bij de Kindertelefoon. Of bijv juist niet die kant op en heel wat anders zoeken wat gewoon ontspannend is ook voor mij en niet met "problemen" te maken heeft. Ik zoek het liefst wel iets wat 1-op-1 is of in een klein groepje en niet met een hele groep tegelijkertijd. Dus maar even rustig over nadenken :)

[ Bericht 17% gewijzigd door _Hestia_ op 06-10-2016 18:35:02 ]
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:04:59 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165793966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heftig hoor altijd :*

Ik ben gisteren dus naar die vrijwilligersmarkt gehad en heb wel een aantal interessante dingen gezien. Maar moet even goed bedenken of ik de richting op moet die ik "vroeger" wilde toen ik SPH deed. Dus nu dan iets van vrijwillige coaching doen, maatjesproject, bij Praktijkhuis van Ixta Noa ( als ervaringsdeskundige, of bijv creatieve middag organiseren. Nu kom ik er nog als cliënt) of bellen/chatten bij de Kindertelefoon. Of bijv juist niet die kant op en heel wat anders zoeken wat gewoon ontspannend is ook voor mij en niet met "problemen" te maken heeft. Ik zoek het liefst wel iets wat 1-op-1 is of in een klein groepje en niet met een hele groep tegelijkertijd. Dus maar even rustig over nadenken :)
Ja idd, klinkt wel leuk iig! Denk dat je wel een goeie bent voor de kindertelefoon.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165794129
Succes Geerd ^O^

Sterkte LP, zat je zelf in de trein of via via gehoord? ;(

Staan leuke opties tussen Sylvana, ik sluit me aan bij het feit dat je misschien eerst eens iets voor jezelf moet proberen, ter ontspanning. Niet gelijk het diepe induiken om anderen te willen helpen :*

Ik had me toch een #FAAL moment (en..) vandaag :')
Laatste keer grasmaaien, ging prima tot ik halverwege voor huis was. *Pats* rijd ik zo door de verlengkabel heen :')
Buurvrouw gevraagd of ik iets van haar kon lenen, wat prima was. Maar haar kabel deed het ook niet? :? Stond ik daar met een half gemaaid gazon..

Ik kwam binnen en het viel me op dat er een bepaald knopje niet brandde. Gauw de rest bijlangs en ja hoor, door het doorsnijden zijn de stoppen er uitgevlogen. :|W
Ik ben maar een simpel huisvrouwke, dus de woningbouw gebeld of er iemand kon komen. Nee, niemand beschikbaar, wel via via. Maar dat zou geld kosten, iets wat ik niet heb. Zegt die kerel ''bij de woningbouw had je anders ook moeten betalen hoor, je hebt immers zelf dat snoer doorgereden'' :')
Hij heeft me nog uitleg gegeven over de stoppenkasten maar volgens hem en mij stond alles goed. Ik moest maar een buur vragen voor hulp.

Dusss terug naar de buurvrouw, die kijkt er even naar en *klik* alles deed het weer :')

Grrrrr ik heb echt behoefte aan een kerel in huis :') _O-
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:14:28 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165794213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Succes Geerd ^O^

Sterkte LP, zat je zelf in de trein of via via gehoord? ;(

Staan leuke opties tussen Sylvana, ik sluit me aan bij het feit dat je misschien eerst eens iets voor jezelf moet proberen, ter ontspanning. Niet gelijk het diepe induiken om anderen te willen helpen :*

Ik had me toch een #FAAL moment (en..) vandaag :')
Laatste keer grasmaaien, ging prima tot ik halverwege voor huis was. *Pats* rijd ik zo door de verlengkabel heen :')
Buurvrouw gevraagd of ik iets van haar kon lenen, wat prima was. Maar haar kabel deed het ook niet? :? Stond ik daar met een half gemaaid gazon..

Ik kwam binnen en het viel me op dat er een bepaald knopje niet brandde. Gauw de rest bijlangs en ja hoor, door het doorsnijden zijn de stoppen er uitgevlogen. :|W
Ik ben maar een simpel huisvrouwke, dus de woningbouw gebeld of er iemand kon komen. Nee, niemand beschikbaar, wel via via. Maar dat zou geld kosten, iets wat ik niet heb. Zegt die kerel ''bij de woningbouw had je anders ook moeten betalen hoor, je hebt immers zelf dat snoer doorgereden'' :')
Hij heeft me nog uitleg gegeven over de stoppenkasten maar volgens hem en mij stond alles goed. Ik moest maar een buur vragen voor hulp.

Dusss terug naar de buurvrouw, die kijkt er even naar en *klik* alles deed het weer :')

Grrrrr ik heb echt behoefte aan een kerel in huis :') _O-
Is bij het stuk spoor bij mijn huis gebeurd, dus kreeg alles wel mee qua politie en trauma enzo.

Hahaha ik ken dat idd, heb toen ook een buurvrouw om hulp gevraagd ;p Maar gelukkig doet alles het weer! Wel stom van je woningbouw btw.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165794313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Is bij het stuk spoor bij mijn huis gebeurd, dus kreeg alles wel mee qua politie en trauma enzo.

Hahaha ik ken dat idd, heb toen ook een buurvrouw om hulp gevraagd ;p Maar gelukkig doet alles het weer! Wel stom van je woningbouw btw.
Volgende keer weet ik dat ik moet liegen :Y

En sterkte met de nasleep :*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:19:37 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165794340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Volgende keer weet ik dat ik moet liegen :Y

En sterkte met de nasleep :*
Geen last van verder hoor ;) Politie en alles is weer weg.

En ja idd. Stomme mensen. :r Voor zulke situaties horen ze er toch te zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165794509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:14 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Persoonlijk was ik gewoon voor gegaan als iemand aangeeft dat t kan. Als je wel gaat geef je ook aan dat je het waardeert dat ie je voor laat. Het is imo net zoiets als wanneer je als kind een snoepje kreeg aangeboden van iemand waar je op visite was en dat je dan nee zei. Dat werd/wordt gezien als onbeleefd.

Voor de rest lijkt het me niet nodig om er heel diep over na te denken, t zijn maar kleine, onbenullige dingetjes. Ik zeg ook niet dat wat je deed enorm fout is ofzo, t is alleen maar een pro tip voor de volgende keer ;)
Ik ben dus ook voor gegaan, omdat hij dat gebaarde en bedankte daarvoor netjes. En daarna zei hij op mijn bedankje dat.

Ik had iets verwacht als: "Geen probleem" of "tot ziens" ofzo, maar niet wat hij zei.
pi_165794676
Zooo, deze buikpijn heb ik lang niet gehad! :o Ben van de prikpil af en sinds vandaag weer ongesteld dus. Met vlagen een pijn in m'n buik. :{ Maar goed, uitzitten maar.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:31:37 #115
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165794739
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zooo, deze buikpijn heb ik lang niet gehad! :o Ben van de prikpil af en sinds vandaag weer ongesteld dus. Met vlagen een pijn in m'n buik. :{ Maar goed, uitzitten maar.
Dus toch besloten er mee te stoppen?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165794840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dus toch besloten er mee te stoppen?
Afgelopen maart was de laatste keer dat ik eens zin had. :') Ik hoop dat het nu weer een beetje terugkomt. Want 1 a 2 keer per jaar is gewoon :')
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:36:40 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165794905
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Afgelopen maart was de laatste keer dat ik eens zin had. :') Ik hoop dat het nu weer een beetje terugkomt. Want 1 a 2 keer per jaar is gewoon :')
Hoop het ook voor je.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165795639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, klinkt wel leuk iig! Denk dat je wel een goeie bent voor de kindertelefoon.
Dankje en ja lijkt mij ook wel leuk, en ook chatten doen ze tegenwoordig dus. En is ook gewoon hier in de stad. En zijn niet alleen maar heftige dingen waar kinderen mee bellen, ook gewoon hele leuke dingen over verliefdheid enzo. En je werkt in een team van 5 per dienst ( 3 bellen/2 chatten). Je moet alleen wel verplicht elke maand 5 diensten van 3 uur draaien 's middags of 's avonds) dus dat is nog wel even een dingetje. Maarja, je krijgt ook wel een erg uitgebreide training enzo, dus snap het ook wel. Maar andere dingen zijn wat minder streng zeg maar.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Staan leuke opties tussen Sylvana, ik sluit me aan bij het feit dat je misschien eerst eens iets voor jezelf moet proberen, ter ontspanning. Niet gelijk het diepe induiken om anderen te willen helpen
Ja precies. Heb ook een boekje meegenomen met alle organisaties die er gisteren waren en hun hulpvragen, dus gewoon rustig bekijken. Hoef natuurlijk niet meteen wat te beslissen. Kan het ook nog op therapie bespreken of gewoon beginnen tegen de tijd dat ik met de reïntegratiegroep kan beginnen, zodat ze me daar erbij kunnen ondersteunen.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:04:35 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165795677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje en ja lijkt mij ook wel leuk, en ook chatten doen ze tegenwoordig dus. En is ook gewoon hier in de stad. En zijn niet alleen maar heftige dingen waar kinderen mee bellen, ook gewoon hele leuke dingen over verliefdheid enzo. En je werkt in een team van 5 per dienst ( 3 bellen/2 chatten). Je moet alleen wel verplicht elke maand 5 diensten van 3 uur draaien 's middags of 's avonds) dus dat is nog wel even een dingetje. Maarja, je krijgt ook wel een erg uitgebreide training enzo, dus snap het ook wel. Maar andere dingen zijn wat minder streng zeg maar.

[..]

Ja precies. Heb ook een boekje meegenomen met alle organisaties die er gisteren waren en hun hulpvragen, dus gewoon rustig bekijken. Hoef natuurlijk niet meteen wat te beslissen. Kan het ook nog op therapie bespreken of gewoon beginnen tegen de tijd dat ik met de reïntegratiegroep kan beginnen, zodat ze me daar erbij kunnen ondersteunen.
Ja gewoon idd in alle rust bekijken en na denken. Zou het idd op therapie bespreken dan kunnen ze je helpen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165795707
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:


Ik had me toch een #FAAL moment (en..) vandaag :')
Laatste keer grasmaaien, ging prima tot ik halverwege voor huis was. *Pats* rijd ik zo door de verlengkabel heen :')
Buurvrouw gevraagd of ik iets van haar kon lenen, wat prima was. Maar haar kabel deed het ook niet? :? Stond ik daar met een half gemaaid gazon..

Ik kwam binnen en het viel me op dat er een bepaald knopje niet brandde. Gauw de rest bijlangs en ja hoor, door het doorsnijden zijn de stoppen er uitgevlogen. :|W
Ik ben maar een simpel huisvrouwke, dus de woningbouw gebeld of er iemand kon komen. Nee, niemand beschikbaar, wel via via. Maar dat zou geld kosten, iets wat ik niet heb. Zegt die kerel ''bij de woningbouw had je anders ook moeten betalen hoor, je hebt immers zelf dat snoer doorgereden'' :')
Hij heeft me nog uitleg gegeven over de stoppenkasten maar volgens hem en mij stond alles goed. Ik moest maar een buur vragen voor hulp.

Dusss terug naar de buurvrouw, die kijkt er even naar en *klik* alles deed het weer :')

Grrrrr ik heb echt behoefte aan een kerel in huis :') _O-
Oeps _O- Maar ook een stomme mensen bij de Woningbouw zeg :|W
Gelukkig dat de buurvrouw het wel lukte ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja gewoon idd in alle rust bekijken en na denken. Zou het idd op therapie bespreken dan kunnen ze je helpen!
Ja precies, hoef het niet allemaal alleen te doen en te beslissen ( Note to self ;) )
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:18:35 #121
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165796135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oeps _O- Maar ook een stomme mensen bij de Woningbouw zeg :|W
Gelukkig dat de buurvrouw het wel lukte ^O^

[..]

Ja precies, hoef het niet allemaal alleen te doen en te beslissen ( Note to self ;) )
Nee idd! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:40:42 #122
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_165799430
ahhhhhhhhh jeuk aan mijn handen. Ik kan nooit zo goed tegen afwassen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165799518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:40 schreef Diconnected het volgende:
ahhhhhhhhh jeuk aan mijn handen. Ik kan nooit zo goed tegen afwassen :')
Anders Neutral afwasmiddel gebruiken? Anders drogen je handen zo uit.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:54:47 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165799983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:40 schreef Diconnected het volgende:
ahhhhhhhhh jeuk aan mijn handen. Ik kan nooit zo goed tegen afwassen :')
Handschoenen aan anders?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:58:35 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165800158
Morgen zwemmen *O* Zooooo veel zin in. Hopelijk gaat het ook door :P En daarna een broodje eten bij Bakker Bart O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')