Aangepast.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ah nee, fout in de TT. De perfectionist in mij kan daar zo niet tegen.
LPFAN?![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:29 schreef sararaats het volgende:
Zo het was mijn dagje wel. Ouders zijn terug uit Zuid Afrika en in Zaventem werd ik gescreend voor de aankomsthal.
Ze wisten niet dat ik toch naar de luchthaven kwam met zus en drie van der kids. De vierde en oudste had helaas wel school.
Netflix!quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef MarieAlice het volgende:
Strak plan an und fuer sich, maar dat lukt nu even niet. Als je nig tips voor afleiding hebt, wazrbij mijn brein niet heel erg moet werken, is dat altijd welkom
Je kunt een maand gratis kijken, misschien eens proberen? Kun je vast wel wat series in een keer uitkijkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:09 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik ben niet zo cool dat ik netflix heb
Vanwaar de paniek? Omdat je nog helemaal wakker en alert bent terwijl het bedtijd is?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:11 schreef MarieAlice het volgende:
Idioot genoeg zou ik alles moeten weten van slaaptips en relaxatie-oefeningen en nu zit ik hier als een panikerend duracellkonijn op speed,
Mhm, maand gratis? Valt te overwegen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kunt een maand gratis kijken, misschien eens proberen? Kun je vast wel wat series in een keer uitkijken
Ik ben nieuw hier en ik mis denk ik waarom je zo in de paniek zit.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:11 schreef MarieAlice het volgende:
Idioot genoeg zou ik alles moeten weten van slaaptips en relaxatie-oefeningen en nu zit ik hier als een panikerend duracellkonijn op speed,
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:13 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Mhm, maand gratis? Valt te overwegen.
Neen, begon vandaag in de les, om een of andere reden belandde ik midden in de aula, degene achter me trapte nogal vaak tegen zijn bank/mijn rug en tegen de pauze was ik zo... hyperalert en bijna aan het hyperventileren dat ik maar verhuisd ben naar een plek zo'der tafeltje, maar waar ik tenminste niemand achter me had zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vanwaar de paniek? Omdat je nog helemaal wakker en alert bent terwijl het bedtijd is?
Moet je vroeg op?
Ik ben normaal gezien eigenlijk heel weinig thuis, dus daarom nooit mee begonnen. Wel veel te veel series op dvd liggen, maar dat kan ik makkelijker meenemen, netflix via 4g lijkt me een duur grapje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Wij hebben het al vanaf het begin en het is een van de beste koop ooitWe kijken amper tot nooit gewoon tv. Zelfs de kinderen kijken liever Netflix. Dan kunnen ze tenminste zelf bepalen wat ze kijken
Je kunt het weten maar er toch last van hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:15 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Neen, begon vandaag in de les, om een of andere reden belandde ik midden in de aula, degene achter me trapte nogal vaak tegen zijn bank/mijn rug en tegen de pauze was ik zo... hyperalert en bijna aan het hyperventileren dat ik maar verhuisd ben naar een plek zo'der tafeltje, maar waar ik tenminste niemand achter me had zitten.
En ja, ik heb zelf ook zo wel een idee wat dat is, i know i know
Was ik dan geen uitzonderlijk sneeuwvlokje voor wie dat allemaal niet geldt?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt het weten maar er toch last van hebben.![]()
Wij beginnen er nog steeds niet aan. We hebben wel een leuke Humax, dus we nemen geregeld wat dingen op (meestal van de BBC) om dan later eens achter elkaar te kijken. En bepaalde series kopen we gewoon braaf op DVD.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Wij hebben het al vanaf het begin en het is een van de beste koop ooitWe kijken amper tot nooit gewoon tv. Zelfs de kinderen kijken liever Netflix. Dan kunnen ze tenminste zelf bepalen wat ze kijken
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij beginnen er nog steeds niet aan. We hebben wel een leuke Humax, dus we nemen geregeld wat dingen op (meestal van de BBC) om dan later eens achter elkaar te kijken. En bepaalde series kopen we gewoon braaf op DVD.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:
Tom is bezig. Allora.
Dan gaat Marie autorijden.
Toedeloe.
Hier ook nog steeds geen Netflix. We nemen ook nooit iets op en kijken bijna nooit iets terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij beginnen er nog steeds niet aan. We hebben wel een leuke Humax, dus we nemen geregeld wat dingen op (meestal van de BBC) om dan later eens achter elkaar te kijken. En bepaalde series kopen we gewoon braaf op DVD.
Kijk op het moment meer films, gaat bij mij altijd in fases. Maar moet nog gaan beginnen aan het nieuwe seizoen van Once Upon a Time, maar ik vind altijd van alles leuk joh. En er is zoveel te zienquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:09 schreef LPFAN het volgende:
Ik kan geen netflix betalen![]()
Ik heb koorts, verpleegster heeft het net gemeten. 38 graden. Voel me ook niet echt lekker, bloeddruk is ook hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |