abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165748867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit ja, ik dacht ook dat 35 normaal was en alles daarboven 'veel'.
Had zelf 30 lessen ofzo gehad toen ik m'n rijexamen mocht aanvragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschilt ook per persoon. Als jij altijd naast je vader in de auto zit en hij legt je uit hoe hij invoegt en zo scheelt dat wrs ook al een aantal lessen. :)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:43:51 #177
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165748875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit ja, ik dacht ook dat 35 normaal was en alles daarboven 'veel'.
Had zelf 30 lessen ofzo gehad toen ik m'n rijexamen mocht aanvragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel zonde :')
  PR en moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:44:56 #178
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165748895
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:43 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Verschilt ook per persoon. Als jij altijd naast je vader in de auto zit en hij legt je uit hoe hij invoegt en zo scheelt dat wrs ook al een aantal lessen. :)
35 lessen met 'nooit ervaring opgedaan' he?

Maar zal sowieso wel verschillen, want de ene pikt dingen gewoon wat sneller op dan de ander. Sommigen hebben wat meer inprenting nodig voordat 't er echt als automatisme in gaat zitten.
Fuck the EBU.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:45:35 #179
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165748908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sommigen hebben wat meer inprenting nodig voordat 't er echt als automatisme in gaat zitten.
Zogenaamde 'vrouwen'
  PR en moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:46:21 #180
288245 crew  Moira
pi_165748926
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Da's wel zonde :')
Ja :') Had ook m'n theorie al in 1x gehaald :')
Mja, voordeel is wel, als ik ooit weer rijke tata ben en weer begin, dat ik maar een paar lessen nodig heb om alles weer op te halen en dan gelijk kan afrijden. Dus de grootste rib is al uit m'n lijf :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:45 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zogenaamde 'vrouwen'
wejow sexist :(
Fuck the EBU.
pi_165748928
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:45 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zogenaamde 'vrouwen'
Haha van die malafide rijschool is er twee keer dit jaar een "hoera geslaagd" bericht verschenen op Facebook van "30 rijlessen en geslaagd" en dan altijd een meisje van 17. _O-
pi_165748943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja :') Had ook m'n theorie al in 1x gehaald :')
Mja, voordeel is wel, als ik ooit weer rijke tata ben en weer begin, dat ik maar een paar lessen nodig heb om alles weer op te halen en dan gelijk kan afrijden. Dus de grootste rib is al uit m'n lijf :')
Turbocursussen _O_

Oh en tip niet in Den Haag rijden. Samen met Rotterdam laagste cbr slagingspercentages van Nederland

den haag = stiekem Rijswijk :')
  PR en moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:48:44 #183
288245 crew  Moira
pi_165748965
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:47 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Turbocursussen _O_

Oh en tip niet in Den Haag rijden. Samen met Rotterdam laagste cbr slagingspercentages van Nederland

den haag = stiekem Rijswijk :')
Whehe, zie ik gelukkig ook niet gebeuren. Moest destijds in Arnhem afrijden en daar zag ik wel tegenop, omdat dat echt een kutstad is met kutverkeer en kutwegen :D Maar met een beetje mazzel woon ik nog in Groningen als ik er weer aanga, dus dat is prima te pruimen.
Fuck the EBU.
pi_165748992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Whehe, zie ik gelukkig ook niet gebeuren. Moest destijds in Arnhem afrijden en daar zag ik wel tegenop, omdat dat echt een kutstad is met kutverkeer en kutwegen :D Maar met een beetje mazzel woon ik nog in Groningen als ik er weer aanga, dus dat is prima te pruimen.
Haha je moet naar Limburg gaan, ik zag op rijschoolgegevens.nl dat 60-70% in een keer slaagt. _O-
  PR en moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:54:16 #185
288245 crew  Moira
pi_165749089
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:49 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Haha je moet naar Limburg gaan, ik zag op rijschoolgegevens.nl dat 60-70% in een keer slaagt. _O-
Een ritje naar Limburg is voor mij hetzelfde als een ritje naar Denemarken :')

SPOILER
Fuck the EBU.
pi_165749397
Slagingspercentage van mijn eerste instructeur was 95% Jaaaaahooorrrrr :')
pi_165749530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Overdrijven is een vak Mapima. We weten allemaal dat jij daar goed in bent.
Ga alsjeblieft terug naar KLB om daar aidstopics te openen samen met Tong.

Gr
Wist de lasser dat je hem ging fotograferen (zag hij de camera of mobiele telefoon bijvoorbeeld) of maakte je anderszins kenbaar dat je een foto ging maken (vroeg je het of zei je dat je een foto maakte)?
I feel kinda Locrian today
pi_165749539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Slagingspercentage van mijn eerste instructeur was 95% Jaaaaahooorrrrr :')
Zei de mijne ook
Moeten zij weten
pi_165749562
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:16 schreef starla het volgende:

[..]

Wist de lasser dat je hem ging fotograferen (zag hij de camera of mobiele telefoon bijvoorbeeld) of maakte je anderszins kenbaar dat je een foto ging maken (vroeg je het of zei je dat je een foto maakte)?
Was geen lasser.
Was gewoon de keurmeester daar die op dat moment even onder de auto keek, die wist dat ik foto's maakte.
pi_165749568
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:16 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Zei de mijne ook
Was het maar zo`n feest :D
pi_165749726
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:16 schreef starla het volgende:

[..]

Toestemminng voor een foto is iets anders dan toestemming publicatie op fok _O-
pi_165749827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:00 schreef IDkaart het volgende:
Plaats vooral lekker een foto met het hoofd van de lasmeneer erop. De zotheid in het schenden van etiquette.

Ik zet toch ook geen foto's met andere mensen hun hoofd op FOK!?
Inderdaad, dat doe jij niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 14:29:03 ]
pi_165749953
_O-

Dit was nog voor haar hele hersenspinsel over fotograferen in het openbaar, dat moet je natuurlijk wel begrijpen zarGon ;)
pi_165750354
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een ritje naar Limburg is voor mij hetzelfde als een ritje naar Denemarken :')

SPOILER
Je moet je ook afvragen of je dat wel wilt. Als je bij zo´n ´strenge´ rijschool slaagt weet je in ieder geval zeker dat je ook echt klaar bent. Als je slaagt bij een rijschool waar 95% slaagt dan komen de grootste mongolen natuurlijk alsnog op de weg.

Zo ben ik laatst met een kameraad in de auto naar de bios in Enschede geweest. In een ritje van 35 km heb ik 3x het hemelslicht gezien en ben ik spontaan gelovig geworden. Mijn god wat een ramp was dat. Maarja, dat vind ik met bijna alle zaken (o.a. studies) hetzelfde. Als iets goed gecontroleerd wordt en je haalt het dan heb je het ook echt verdient, als 95% slaagt dan kun je je ook afvragen of dat wel de bedoeling van het systeem is.
pi_165750562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inderdaad, dat doe jij niet.
Foto's maken van de openbare weg is iets anders. (Al hadden de gezichten idd geblurd mogen worden, is iets wat je ook de laatste tijd steeds vaker ziet en een kleine moeite is)
pi_165750579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je moet je ook afvragen of je dat wel wilt. Als je bij zo´n ´strenge´ rijschool slaagt weet je in ieder geval zeker dat je ook echt klaar bent. Als je slaagt bij een rijschool waar 95% slaagt dan komen de grootste mongolen natuurlijk alsnog op de weg.

Zo ben ik laatst met een kameraad in de auto naar de bios in Enschede geweest. In een ritje van 35 km heb ik 3x het hemelslicht gezien en ben ik spontaan gelovig geworden. Mijn god wat een ramp was dat. Maarja, dat vind ik met bijna alle zaken (o.a. studies) hetzelfde. Als iets goed gecontroleerd wordt en je haalt het dan heb je het ook echt verdient, als 95% slaagt dan kun je je ook afvragen of dat wel de bedoeling van het systeem is.
De rijschool bepaalt niet of je slaagt, dat doet het CBR. :)

En 95% geslaagd is meestal door verplichte TTT én ongeveer 80 lessen.
pi_165750676
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:27 schreef IDkaart het volgende:

[..]

48 bij de malafide troep, ik ben gestopt en er is al wat geregeld bij een erkende verkeersschool. 2 januari heb ik mijn examen al. :)
Zou het niet aan het eigen verkeersinzicht kunnen liggen?
pi_165750758
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:11 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zou het niet aan het eigen verkeersinzicht kunnen liggen?
Kom gerust een keertje achterin de auto zitten bij de malafide rijschool. Instructeur kon niet rustig blijven, zat steeds te bellen, was totaal niet duidelijk, je kreeg meer een cursus gehaast en gevaarlijk rijden dan weten wat je doet en netjes rijden etc. Jammer dat ik dacht dat ze allemaal zonzijde, anders was ik allang gestopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 15:16:42 ]
pi_165750793
Overigens is het slagingspercentage 30% en kan je alleen contant betalen. Tsja. Ik dacht dat contant betalen gebruikelijk is en dat die hogere slagingspercentages meestal met "truukjes" als verplichte TTT zijn maar gelukkig klopt dat niet.
pi_165750798
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:14 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Kom gerust een keertje achterin de auto zitten bij de malafide rijschool. Instructeur kon niet rustig blijven, was totaal niet duidelijk, je kreeg meer een cursus gehaast en gevaarlijk rijden dan weten wat je doet en netjes rijden etc. Jammer dat ik dacht dat ze allemaal zonzijde, anders was ik allang gestopt.
O ok. Maar het zou niet aan je eigen verkeersinzicht kunnen liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')