Vandaag was ik op het station in Delft. Ik vind dat station heel stom.
Ik kwam daar de bus uit rollen, en het eerste wat ik dacht was: "ojee, moet ik nou echt die trap op?"
![rwfjHK8.jpg]()
Ik keek op de borden welke treintjes naar Den Haag Centraal gaan. Vervolgens begin ik aan het grote avontuur: De trap op gaan.
Eenmaal als ik boven ben, vraag ik me af of er al mensen zijn die het hoofd tegen het plafond daar hebben gestoten.
Daarna ga ik op de gok via de achterste trap naar beneden. Wat een lange trap is dat... Eenmaal beneden blik ik terug, en denk ik bij mezelf: "Dit kunnen ze toch niet maken in Nederland?"
![lJMRwZh.jpg]()
Stel je voor dat het regent en dat de leuninkjes nat zijn. Op Den Haag Centraal gleed ik een keer daardoor net niet van de trap af, toen ik naar de bus ging.

En die trappen zijn zo lang, als je valt val je over vele treden en meters naar beneden toe. Levensgevaarlijk.
Thuisgekomen vertel ik aan mijn moeder over mijn avontuur op de trap op Station Delft. Wat blijkt? Mijn moeder was een aantal jaar geleden (4 ofzo) met de trein naar Delft gegaan voor de Ikea. En toen stond deze trap er al.

Gelukkig komt er wél een nieuw station. Hopelijk zonder zo een trap.
![71gq42d.jpg]()
Delft, schaam je.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 19:32:27 ]