De gebroeders De Jong hebben de balcontrole van een wasmachinequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:42 schreef Brammess het volgende:
LdJ speelt in 5 seconden tijd 2 mensen aan met een belachelijk moeilijke stuit.
Klopt. Middenveld was echt om te janken vandaag. Je mist Hendrix en Guardado, op het moment onze enige middenvelders met niveau.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem is het veldspel van PSV ridicuul slecht.
Hoelang zijn die uit de roulatie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Middenveld was echt om te janken vandaag. Je mist Hendrix en Guardado, op het moment onze enige middenvelders met niveau.
Het valt me al vaker op dat het een kluitje in het strafschopgebied wordt waar willekeurig de bal ingeslingerd wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Middenveld was echt om te janken vandaag. Je mist Hendrix en Guardado, op het moment onze enige middenvelders met niveau.
Een wasmachine? Dat is nog gul.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De gebroeders De Jong hebben de balcontrole van een wasmachine
Hendrix vrij langquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zijn die uit de roulatie?
Type Depayquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Met alle liefde, maar ik word nog niet warm van Bergwijn.
Het is dan ook geen glühweinquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar binnen komen en schieten, trucje van Robben. Meer heeft ie voorlopig niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Muah als Guardado terugkeert en Pröpper weer in vorm raakt heb je nog steeds een uitstekend middenveld voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendrix vrij langDaar gaat je kampioenschap dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |