hebben ze geen drummer?quote:
Misschien toch weer Queen op 1 dit jaar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Artiesten die hun leven als voltooid beschouwen kunnen hier hun voordeel mee doen.
No no no no no NOOO.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien toch weer Queen op 1 dit jaar..
http://societyofrock.com/(...)-persistent-illness/
Brian May die?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien toch weer Queen op 1 dit jaar..
http://societyofrock.com/(...)-persistent-illness/
Die had al bewezen niet muzikaal ontwikkeld te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn Zeeuwse zusje wel. Die gooit er zelfs Kane bij.
Neuh, iedereen die meepost snapt hetquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef Cee het volgende:
Ja, dan gaan we ons ook weer openlijk afvragen waarom we urenlang wakker blijven om een bepaald nummer te horen terwijl we het in dezelfde tijd al tig keer via Spotify kunnen luisteren.
Brian May live!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat dat ie gaat uitrusten, niet gelijk zo negatief
Ik mis de smileys die bij een sarcastische post horenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:29 schreef methodmich het volgende:
Dominique van Anouk gaat waarschijnlijk ook hoog komen. En drie nummers van Adele die nu nog niet zijn uitgebracht!
Niet zo hoog als 7 years van Lukas Grahamquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:53 schreef peaceman het volgende:
Dat human van Rag'n'Bone Man zal ook wel belachelijk hoog gaan binnenkomen...
Darlyn en Rondé vast ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:53 schreef peaceman het volgende:
Dat human van Rag'n'Bone Man zal ook wel belachelijk hoog gaan binnenkomen...
en dat is echt een draak van een plaatquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet zo hoog als 7 years van Lukas Graham
Wel veel gedraaid op radio 2 iddquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet zo hoog als 7 years van Lukas Graham
misschien iets van prince, Glen frey, Bowie of Mieke Telkamp...quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dit jaar dus heel weinig écht hoog binnenkomen. Adele zal nog wel een nummertje in de top 300 er bij krijgen en Douwe Bob ook wel wat. 7 years gaat echt niet boven de 600 komen ofzo.
Misschien nog iets van The Weeknd, maar dat is ook niet écht Radio 2. Misschien nog die laatste van Dotan, maar ook dat is geen Home zullen we maar zeggen.
Prince en vooral Bowie (en misschien ook wel Dylan) zullen ongetwijfeld gaan stijgen door hun mediaexposure, maar daarvan gaat geen nieuw liedje bij de beste 100 binnenkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien iets van prince, Glen frey, Bowie of Mieke Telkamp...
Maar qua platen uit dit jaar hoop ik dat het meevalt. (En het liefst helemaal niet natuurlijk, ondanks dat Go robot van RHCP gewoon een lekker nummer is)
het is in elk geval te hopen dat Celine Dion in elk geval blijft leven tot de stemweek voorbij is 😉quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prince en vooral Bowie (en misschien ook wel Dylan) zullen ongetwijfeld gaan stijgen door hun mediaexposure, maar daarvan gaat geen nieuw liedje bij de beste 100 binnenkomen.
Er zal vast wel 1 liedje er doorheen glippen, maar ik heb geen idee wat dat moet zijn. Maar vorig jaar kwam Thinking Out Loud ook als een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |