Mensen uit de Top 100 van veelposters uit de Top 2000-reeks mochten liedjes die niet in de lijst van 2015 stond nomineren via PM. Daar is deze lijst uit samengesteld.,quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:49 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hoe is die lijst überhaupt tot stand gekomen? Alleen Johnny Cash, The Romantics, The Motors, The Knack en Deep Purple zijn een stem waardig.
Iedereen mocht 10 nummers die niet in de lijst van afgelopen jaar stonden aandragen voor de stemlijst. Van die lijst mocht uiteindelijk iedereen 15 nummers kiezen. De meeste stemmen gelden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:49 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hoe is die lijst überhaupt tot stand gekomen? Alleen Johnny Cash, The Romantics, The Motors, The Knack en Deep Purple zijn een stem waardig.
Had net 1 stem te weinigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen Rainbow - Stargazer, dus nutteloze lijst
Donovan, XTC en Faith No More horen er stiekem ook wel in. En nog.50 anderen die hier niet bij staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:49 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Meeposten hoefde niet, meestemmen welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, had mijn stem kunnen zijn als ik net als eerdere edities mee postte
Denk dat dat er van af zal hangen of RDW al deelneemt tijdens de Top.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:32 schreef Szura het volgende:
Nu Faaldrikman gedegradeerd is op Radio 2, is hij nu ook uit de Top 2000-dj-lijst gehaald? (Duim duim duim)
Hurricane terug in de top 20quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, boostje voor Bob?
Diaan zal niet blij zijn.
Krijgen genoeg stemmen maar werden tot nu toe gewoon niet toegelaten. Dus stemmen heeft weinig zin meer denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik stem op de top 3 als jullie op Arcade Fire stemmenZe moeten nu toch echt eens in de lijst komen!!
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgen genoeg stemmen maar werden tot nu toe gewoon niet toegelaten. Dus stemmen heeft weinig zin meer denk ik.
Ze laten de Pokemon themesong ook toe, dan lijkt me Arcade Fire geen probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgen genoeg stemmen maar werden tot nu toe gewoon niet toegelaten. Dus stemmen heeft weinig zin meer denk ik.
Ik kan me dat bijna niet voorstellen, Arcade Fire past er toch prima tussen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was een bekende lobby geworden. Ik vind het opvallend dat er nu elk jaar gefaseerd nieuwe 'oude' nummers inkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze laten de Pokemon themesong ook toe, dan lijkt me Arcade Fire geen probleem
Maar heb je een bron ofzo? Of was het een grapje.quote:
Nou ja. Ik heb afgelopen december iemand van radio 2 op een verjaardag horen zeggen dat Arcade Fire er makkelijk in zou komen als ze niet zouden filteren ofzo. Maar tot op de dag van vandaag weet ik niet of ik het goed verstaan heb en of het een grapje wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar heb je een bron ofzo? Of was het een grapje.
Het zou wel verklaren waarom ze niet in de lijst komen. Maar waarom zouden ze het bannen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb afgelopen december iemand van radio 2 op een verjaardag horen zeggen dat Arcade Fire er makkelijk in zou komen als ze niet zouden filteren ofzo. Maar tot op de dag van vandaag weet ik niet of ik het goed verstaan heb en of het een grapje was.
M'n vermoeden was er al, omdat ik ze relatief vaak voorbij zie komen in lijstjes.
Dat is wel interessant inderdaad. De afgelopen jaren zijn er steeds meer 'moderne klassiekers' uit de jaren '90 en '00 ingekomen, zou goed kunnen dat die eerst werden tegengehouden om 'het gevoel van de lijst' (nummers uit de jaren '60 en '70) te behouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was een bekende lobby geworden. Ik vind het opvallend dat er nu elk jaar gefaseerd nieuwe 'oude' nummers inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |