Purple Rain zonder meer, al komt miss When Doves Cry of toch 1999 dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:18 schreef methodmich het volgende:
Welk nummer van Prince zal de grootste kans maken op een hoge notering? Toch Purple Rain of juist wat anders?
Of Sometimes It Snows In Aprilquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Purple Rain zonder meer, al komt miss When Doves Cry of toch 1999 dicht in de buurt.
Tsja, het liedje scoort dan ook niet goed bij 15-jarigen maar juist bij vrouwen van gedegen leeftijd, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:19 schreef laxus13 het volgende:
Claudia De Breij staat ook in de Evergreen top 1000![]()
In de Evergreen top 1000 ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het liedje scoort dan ook niet goed bij 15-jarigen maar juist bij vrouwen van gedegen leeftijd, lijkt me.
Ik vind het ook niet eens zo'n slecht liedje hoor, als het in 1975 door Willeke Alberti was gezongen had niemand geklaagd dát het in de Evergreen top 1000 zou staan.
In de top 25 van de top 2000 zou dan alsnog wat hoog zijn
Ik vermoed dat Sometimes It Snows in April een grote stijger zal zijn. Purple Rain heeft 1x eerder in de bovenste 100 gestaan, dus ik verwacht dat nu wel opnieuw.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:18 schreef methodmich het volgende:
Welk nummer van Prince zal de grootste kans maken op een hoge notering? Toch Purple Rain of juist wat anders?
Highways Of My Life is een favoriet van verschillende dj's, maar haalt het tot nog toe steeds nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:35 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar iets van The Isley Brothers in de top 2000 komt
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Highways Of My Life is een favoriet van verschillende dj's, maar haalt het tot nog toe steeds nog niet.
Zou wel een aanwinst zijn.quote:
Ik hoop dat dat nummer in de top 2000 komt. Higways Of My Life staat in ieder geval op mijn stemlijst.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Highways Of My Life is een favoriet van verschillende dj's, maar haalt het tot nog toe steeds nog niet.
lazarus lijkt me logischer dan blackstarquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
Purple Rain rond 35
Sometimes it Snows in April rond 250
When Doves Cry en Sign rond 400-500
Daarnaast nog een paar nummers die flink boven de 1000 gaan uitkomen, 1999 en Raspberry Beret gok ik. Bovendien komt Little Red Corvette voor het eerst in de lijst en keert Most Beautiful Girl In The World ook terug
__
Bowie gaat het wel nog iets beter doen denk ik. Had toch ook net iets meer impact:
Heroes top 15
Space Oddity top 100
Under Pressure zal niet veel stijgen, maar Life on Mars gaat ook richting de 250
Rebel Rebel, Let's Dance, Sound and Vision en Ziggy Stardust zullen wel weer rond de 500 komen en Changes komt daar ook terecht.
Starman, Young Americans, Blackstar en The Man Who Sold The World zullen de lijst wel binnen komen. En mogelijk ook Hallo Spaceboy nog, dan is Elfletterig ook weer vrolijk.
Ook op die van mijquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nummer in de top 2000 komt. Higways Of My Life staat in ieder geval op mijn stemlijst.
uh ja die bedoelde ik, stop de tijdquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
lazarus lijkt me logischer dan blackstar
Die komt hopelijk niet in de lijst of Marco moet opeens overlijdenquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh ja die bedoelde ik, stop de tijd
Dat je het nummer al kent zegt genoegquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die komt hopelijk niet in de lijst of Marco moet opeens overlijden
Ik verwacht eigenlijk eerder Lazarus dan Blackstar in de lijst.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Starman, Young Americans, Blackstar en The Man Who Sold The World zullen de lijst wel binnen komen. En mogelijk ook Hallo Spaceboy nog, dan is Elfletterig ook weer vrolijk.
En in alle voorgaande edities ook niet.quote:Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Cee het volgende:
Wacht even, stond Starman vorig jaar niet eens in de lijst?
Dit shockeert mij.quote:Op maandag 7 november 2016 09:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En in alle voorgaande edities ook niet.
Zo was ik vorig jaar ook verbaasd dat Changes een nigelnagelnieuwe entry in de Top 2000 was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |