tr om dierenleed en kankerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn kipsatekroket is gekaapt ik ben zo verdrietig ik heb niet eens zin in kipnuggers
Ik wil gewoon kipsatekroket kanker
beter want dat is geen etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kipsatekroket krijg ik er toch niet van
Waarom wil je een satekroket nu. Maak jezelf een kaastosti met ketchup.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kipsatekroket krijg ik er toch niet van
Ben je gek in je hoofdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom wil je een satekroket nu. Maak jezelf een kaastosti met ketchup.
Benieuwd naar het resultaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
Maak jezelf een kaastosti met ketchup.
Zo af en toe heb je wel goeie ideeën.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom wil je een satekroket nu. Maak jezelf een kaastosti met ketchup.
ja nou toon die dankbaarheid eens dan, jeetjequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:58 schreef kdricklamar het volgende:
Maar wel dankbaar scheelt m'n lichaam toch weer de nodige kcal
Maar ik verdiende het gewoon
In dit huis moet je je eten ook gewoon verstoppen ofzo al wil je iets bewaren
Rot eens opquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn kipsatekroket is gekaapt ik ben zo verdrietig ik heb niet eens zin in kipnuggers
Ik wil gewoon kipsatekroket kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |