op mijn fobo staat fotoquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:07 schreef Amarantha het volgende:
Ja er is geen foto! Dat is het probleem in Fylax zijn topic.
doe eens beleefd en respectvol die man had je opa kunnen zijn :squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:07 schreef Fylax het volgende:
Liever niet P_P, ik houd mijn DM graag schoon.
Jullie kunnen geld inleggen of ik op de foto sta ja/nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar morgen een nieuwe kans. Je kunt het Fylax.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens beleefd en respectvol die man had je opa kunnen zijn :s
Nee ik ben pauper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie kunnen geld inleggen of ik op de foto sta ja/nee.
omdat ts down heeftquote:
quote:
JA! optyfenquote:
boksquote:
quote:
huh dat vind je toch zelf ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:09 schreef Fylax het volgende:
meisje uit mn klas zegt je moet niet volk over 1 kam scheren en zegt vervolgens Turken zijn kutmezelf ff defended
Dan kan Bradge het weer afkrakenquote:
Nog nooit zo met je eens geweestquote:
maar je doet het wel heel vaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik zeg niet dat je volk niet over 1 kam moet scheren snap je
Op een enkele uitzondering na dan. Maar over het algemeen vind ik het maar nare mensen.quote:
Is dat niet echt zo dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga haast denken dat Braddie echt een KLB ban heeft.
Heeft ie zelf aangevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga haast denken dat Braddie echt een KLB ban heeft.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou eigenlijk graag pics van DP willen zien
nee dat wil je nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou eigenlijk graag pics van DP willen zien
Omg melk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow heb net gwn 2 tosti's en een liter halfvolle melk gedronken/gegeten
kweetniet manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat met zijn internet was toen ook niet waar...
rt melk is goed voor elkquote:
Parijzenaars helemaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op een enkele uitzondering na dan. Maar over het algemeen vind ik het maar nare mensen.
Hoe weet jiij nou wat ik wil terwijl ik het wel wil maar jij wilt gwn niet dus dan moet je niet willen datt ik het niet wil want wil het gwn jah wil dan wilquote:
welkequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef Willoow het volgende:
Het wordt hier steeds lamer. Ik ga even gamen dan naar bed. Doei
Melk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik heb twee liter koud in de koelkast staan.
jeetje ;squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe weet jiij nou wat ik wil terwijl ik het wel wil maar jij wilt gwn niet dus dan moet je niet willen datt ik het niet wil want wil het gwn jah wil dan wil
Jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef Amarantha het volgende:
Soms vraag ik mij af wie nou de stoner is.
nou okee verkeerde quote was hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melk?
Ik had het nml over een foto van DP.
quote:
Maak selfie zoals braddquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:13 schreef deadprez het volgende:
voor zover ik me kan herinneren zijn er sws al minstens 5 jaar geen foto's van mij gemaakt
neehquote:
Echt wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
laat me met rust ik zit toch ook niet om foto's en vlogs van jullie te vragen :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
mag welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
laat me met rust ik zit toch ook niet om foto's en vlogs van jullie te vragen :s
Als je dickpik wilt gwn zeggen hoor.. snap je dick pikquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als je dickpik wilt gwn zeggen hoor.. snap je dick pik
nou... ;$quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als je dickpik wilt gwn zeggen hoor.. snap je dick pik
Welkequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:16 schreef Fylax het volgende:
eb trouwens een crush op een cute moslimmeisje uit een ppwnedfilmpje
Crip?quote:
laat het de FP'ers maar niet horen, heel je reputatie naar de klotequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:16 schreef Fylax het volgende:
eb trouwens een crush op een cute moslimmeisje uit een ppwnedfilmpje
zeker weer afgekeken ;squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Toetsdatum 26-09-2016
Offic. cijfer 7,8
![]()
wiskundequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
WHollah niet,, was wiskunde.. heb fucvking 6 jaar geen wiskunde gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |