Boca_Raton schrijft, en ik citeer haar .........
Je brengt het wel een beetje heftig maar ik vraag me zelf soms ook af of het wel goed is om alle ruimte te geven aan je hele hebben en houwen en pijntjes en kwaaltjes als je een partner hebt. In het westen zijn we dat gewend maar of dat nou zo geweldig altijd is... een beetje mysterie moet er toch blijven denk ik wel eens.
Verder vind ik je uitgangspunten egoïstisch. Ik bedoel, als je zó berekenend denkt in je relatie dan heb ik daar geen enkel respect voor. Daar kan ik verder echt helemaal niks mee.
[/quote]
Nu Boca, je vindt mijn uitgangspunt egoistisch? De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Ik bedoel daarmee, de vrouw verwijt de man dat ie egoistisch is! Haha, een arme man verwijten dat ie net zo gehaaid en berekenend is als een vrouw! Ja, wij mannen willen sex. Punt! Basta! Zo zijn we. Of je dat nou leuk vindt of niet. maar een vrouw wil alleen maar "verzorging". Haar kont indraaien in een goed nest. Uitgezorgd zijn voor haar hele leven en liefst ook nog voor enkele komende generaties. Okay, beiden zijn zo gemaakt, door de eisen die de natuur hen oplegt. Maar egoistisch, berekenend, uitgekookt, gehaaid, achterdochtog, achterbaks, roddelen, manipuleren en jaloers zijn toch echt eigenschappen die eerst en vooral vrouwen worden toegedacht.
Overigens opvallend en frappant dat net dit topic en onderwerp zoveel haat boven brengt, en ook nog zowel mannen en vrouwen op mekaar, alsook mannen onderling en vrouwen onderling. En daar doe ik dus niet aan mee! Mensen blijf svp wel een beetje objectief en laat je niet teveel door je geveoelens meeslepen!
Liefde is het toverwoord, ook hier is het het enige dat als antwoord kan gelden op de vraag uit het openings topic van topicstarter (zie de eerste bijdrage hier, een herhaling van het openingstopic).
Liefde is het toverwoord:
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!