abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:46:35 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165681966
Mijn vriendin is nu officieel begin dit jaar in de overgang. En ik vind dat lastig.

Ze heeft moodswings, opvliegers en is veel moe. Mede door de opvliegers. Door opvliegers wordt ze ook wakker van, dus gebroken nachten.
Wij hebben 2 kids van 3 en 4 jaar. De vermoeidheid is al een lange klacht, om verscheidende en valide redenen. Nu dus de overgang.

En er zijn helaas avonden waarbij ik dus alleen op de bank zit. Zo nu ook.

Gisteren hadden we ruzie, over wat eigenlijk wat ik bestempel als 'drama'. Er ligt dus niets serieus aan ten grondslag. Alleen een donkere bui van haar kant. Dan ziet ze alles somber in.

Voel mij alleen en heb behoefte aan contact met haar. Maar door die oneindige vermoeidheid van haar ligt ze nog wel eens vroeg op bed. Als ze eenmaal in slaap is gevallen en er dan toch uit komt, dan is ze gegarandeerd een uur wakker voordat ze weer in slaap kan vallen. Dus snap ook dat ze er dan veelal voor kiest om toch maar te blijven liggen.

Weg gaan speelt wel eens door mijn hoofd. Maar hoop dat het toch een keer veranderd en wil diep van binnen dat wij gelukkig zijn met z'n 4en.. Zie dat ze er veel aan probeert te doen. Echter lukt het haar dus niet om nu het tij te keren. Merk dat ik nu dit zo opschrijf gewoon behoefte heb aan iemand die er voor mij is. En op haar kan ik niet altijd rekenen.

Heeft iemand tips hoe ik als man, met mijn vrouw in de overgang om kan gaan?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:48:33 #2
450228 LeesFoknl
pi_165681996
Boca_Raton schrijft, en ik citeer haar .........

Je brengt het wel een beetje heftig maar ik vraag me zelf soms ook af of het wel goed is om alle ruimte te geven aan je hele hebben en houwen en pijntjes en kwaaltjes als je een partner hebt. In het westen zijn we dat gewend maar of dat nou zo geweldig altijd is... een beetje mysterie moet er toch blijven denk ik wel eens.

Verder vind ik je uitgangspunten egoïstisch. Ik bedoel, als je zó berekenend denkt in je relatie dan heb ik daar geen enkel respect voor. Daar kan ik verder echt helemaal niks mee.
[/quote]

Nu Boca, je vindt mijn uitgangspunt egoistisch? De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Ik bedoel daarmee, de vrouw verwijt de man dat ie egoistisch is! Haha, een arme man verwijten dat ie net zo gehaaid en berekenend is als een vrouw! Ja, wij mannen willen sex. Punt! Basta! Zo zijn we. Of je dat nou leuk vindt of niet. maar een vrouw wil alleen maar "verzorging". Haar kont indraaien in een goed nest. Uitgezorgd zijn voor haar hele leven en liefst ook nog voor enkele komende generaties. Okay, beiden zijn zo gemaakt, door de eisen die de natuur hen oplegt. Maar egoistisch, berekenend, uitgekookt, gehaaid, achterdochtog, achterbaks, roddelen, manipuleren en jaloers zijn toch echt eigenschappen die eerst en vooral vrouwen worden toegedacht.
Overigens opvallend en frappant dat net dit topic en onderwerp zoveel haat boven brengt, en ook nog zowel mannen en vrouwen op mekaar, alsook mannen onderling en vrouwen onderling. En daar doe ik dus niet aan mee! Mensen blijf svp wel een beetje objectief en laat je niet teveel door je geveoelens meeslepen!

Liefde is het toverwoord, ook hier is het het enige dat als antwoord kan gelden op de vraag uit het openings topic van topicstarter (zie de eerste bijdrage hier, een herhaling van het openingstopic).

Liefde is het toverwoord: *; ^) o|O
pi_165682143
Was jij ook van dit topic?

R&P / Vriendin in de overgang
pi_165682331
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 01:01 schreef FANN het volgende:
Was jij ook van dit topic?

R&P / Vriendin in de overgang
Nee, LeesFokNl kan alleen niet fatsoenlijk quoten.

Dit moet deel 2 van dat topic voorstellen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165682361
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 01:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, LeesFokNl kan alleen niet fatsoenlijk quoten.

Dit moet deel 2 van dat topic voorstellen..
Nee. duidelijk... het is een zooitje :D
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 03:15:06 #6
450228 LeesFoknl
pi_165683608
Sorry mensen, jullie (of moderator) mogen het graag zo veranderen in hoe het hoort. Ben digibeet en daarbij langzaam van begrip, dom geboren en iks bijgeleerd. Tot overmaat van ramp, zat de cursus forum schrijven voor senioren al vol dit seizoen dus zal tot 2017 moeten wachten.

8)7 c_/ :W
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 03:18:50 #7
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_165683626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 03:15 schreef LeesFoknl het volgende:
Sorry mensen, jullie (of moderator) mogen het graag zo veranderen in hoe het hoort. Ben digibeet en daarbij langzaam van begrip, dom geboren en iks bijgeleerd. Tot overmaat van ramp, zat de cursus forum schrijven voor senioren al vol dit seizoen dus zal tot 2017 moeten wachten.

8)7 c_/ :W
Wellicht dat er nog plaats is op de cursus grappig schrijven.
zonnig Brasil
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 03:24:26 #8
450228 LeesFoknl
pi_165683670
_O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 03:29:31 #9
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_165683691
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 03:24 schreef LeesFoknl het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-
Hij was flauw, niet leuk en niet fair.
Mijn oprechte excuses.
zonnig Brasil
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 05:42:06 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165683898
Ook gewoon jammer dat er niet op de originele TS gewacht is om een deel 2 te openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 06:15:35 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165683926
Laten we de originele TS een kans geven een nieuw topic te openen, zoals ook in en 1 na laatste post in het vorige topic staat aangegeven :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')