Dan ga je dat uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen.
Dus je weet er wel al iets van.quote:Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren.
Volgens mij is je succes ratio in de kroeg 0,0. Veel slechter kan het niet worden, toch?quote:Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef 0906 het volgende:
Is alleen naar een discotheek gaan misschien een betere optie?
Wat vind/lijkt je leuk om te doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen. Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren. Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Vind je dat nou echt iets voor jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef 0906 het volgende:
Maakt mij op zich niets uit. Ik wil gewoon leeftijdsgenoten leren kennen. Onder de mensen zijn. Want ik word helemaal gek zo alleen dat ik zelfs tegen mezelf begin te praten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind/lijkt je leuk om te doen?
Denk dat je daar moet beginnen. Je weet niet of je geaccepteerd wordt nee, maar die garantie heb je nergens.
Hoe apart of afwijkend is het om alleen naar een club of discotheek te gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt iets voor jou?
En aanspraak in een discotheek is helemaal lastig.
Het is gewoon handiger om iets te kiezen wat je ook echt leuk vindt omdat de kans dan groter is dat je aansluiting vindt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maakt mij op zich niets uit. Ik wil gewoon leeftijdsgenoten leren kennen. Onder de mensen zijn. Want ik word helemaal gek zo alleen dat ik zelfs tegen mezelf begin te praten.
Kan prima, als je het ook echt naar je zin kunt hebben in je eentje. Je moet er niet heengaan met als enige doel mensen aanspreken, want dat gaat je toch niet lukken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:00 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoe apart of afwijkend is het om alleen naar een club of discotheek te gaan?
Waarom niet? Waarom gaan mensen anders naar een club of discotheek?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan prima, als je het ook echt naar je zin kunt hebben in je eentje. Je moet er niet heengaan met als enige doel mensen aanspreken, want dat gaat je toch niet lukken.
Dudequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom gaan mensen anders naar een club of discotheek?
Ik meen het. Ik keek laatst naar een aflevering van 40 dagen zonder seks waarin een jongen in zijn uppie naar een discotheek gaat om daar meisjes te regelen. Dus het kan.quote:
Oké dus je vraag is eigenlijk hoe je seks moet regelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik keek laatst naar een aflevering van 40 dagen zonder seks waarin een jongen in zijn uppie naar een discotheek gaat om daar meisjes te regelen. Dus het kan.
Nee, maar ook op deze manier kun je contact leggen. Je slaat hiermee wel 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oké dus je vraag is eigenlijk hoe je seks moet regelen.
Daar ben ik al geweest. Maar zoals ik al zei durf ik bijna geen café binnen te stappen. Te intimiderend en ik durf niemand zomaar aan te spreken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Of spaar en ga uit in Engeland. Daar schijnen ze wat makkelijker te zijn. Drink tot je wat losser kunt zijn. Durf.
Dan wordt het tijd voor die angsten hulp te zoeken. Een training sociale vaardigheden is misschien een goed idee. Je bent je eigen grootste obstakel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest. Maar zoals ik al zei durf ik bijna geen café binnen te stappen. Te intimiderend en ik durf niemand zomaar aan te spreken.
Dat kan ik idd goed gebruiken maar ik krijg die angst maar niet onderdrukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor die angsten hulp te zoeken. Een training sociale vaardigheden is misschien een goed idee. Je bent je eigen grootste obstakel.
Angst moet je niet onderdrukken, maar overwinnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat kan ik idd goed gebruiken maar ik krijg die angst maar niet onderdrukt.Angst is echt een duivel
Dankjewel. Rationaliseren (?) maakt mensen erg onzekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Bij dit soort dingen moet je gewoon niet te veel nadenken, en gewoon lekker doen wat in je opkomt. Al dat ratio-gestuurde gedrag... Spontaniteit!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar begin jij maar eens met een gewoon gesprekje.
Welke stappen ga je zetten om die hulp te regelen die je kan helpen met je angsten om te gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat kan ik idd goed gebruiken maar ik krijg die angst maar niet onderdrukt.Angst is echt een duivel
Kolere, heb je stront in je ogen? Er wordt al 100x gezegd dat je iets moet doen waar je door een gedeelde activiteit op natuurlijke wijze met andere yin contact komt. Liefst kies je iets wat. Je echt leuk vindt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef 0906 het volgende:
Nee, je moet uitzoeken waar je interesses liggen en kijken of daar een vereniging in is. Je kunt wel op voetbal gaan, maar als je totaal niet sportief bent heeft dat ook niet heel erg veel zin. Je bent 26, je hebt toch wel iets wat je bezig houdt of leuk vindt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen. Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren. Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Deze man weet dingenquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:51 schreef HulkHeld het volgende:
Hahahahahaha deze gozer weer![]()
![]()
Weer een parel van een topic waarin hij om tips vraagt om met mensen aan de praat te raken/misschien daaraan een vriendschap over te houden, maar vervolgens toch weer achter zijn toetsenbordje te kruipen.
Het Rode Kruis zoekt nog vrijwilligersquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Anderen kunnen dat. Jij kunt dat op dit moment niet. Dus je moet kiezen wat je accepteert: dat jíj het niet kunt, en doorgaan met je leven zoals het nu is, óf dat je het "op dit moment" niet kunt en gaan werken aan jezelf. In jouw geval is werken aan jezelf is niet een beetje posten op FOK! en surveilleren bij kroegen, maar professionele hulp zoeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef 0906 het volgende:
Maar waar worden dan de ONS geregeld? Bijna altijd is dat wel een uitgaansgelegenheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |