abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165694087
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen.
Dan ga je dat uitzoeken.

quote:
Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren.
Dus je weet er wel al iets van.

quote:
Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Volgens mij is je succes ratio in de kroeg 0,0. Veel slechter kan het niet worden, toch?
Als je iets vindt wat echt je interesse heeft en waar je enthousiast over bent dan straal je dat uit. En je bent bij mensen die die liefde delen, wat het maken van contact zoveel gemakkelijker maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165694094
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef 0906 het volgende:
Is alleen naar een discotheek gaan misschien een betere optie?
Nee.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165694098
quote:

[..]

Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen. Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren. Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Wat vind/lijkt je leuk om te doen?

Denk dat je daar moet beginnen. Je weet niet of je geaccepteerd wordt nee, maar die garantie heb je nergens.
pi_165694112
quote:
Vind je dat nou echt iets voor jou?

En aanspraak in een discotheek is helemaal lastig.
pi_165694137
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind/lijkt je leuk om te doen?

Denk dat je daar moet beginnen. Je weet niet of je geaccepteerd wordt nee, maar die garantie heb je nergens.
Maakt mij op zich niets uit. Ik wil gewoon leeftijdsgenoten leren kennen. Onder de mensen zijn. Want ik word helemaal gek zo alleen dat ik zelfs tegen mezelf begin te praten.
pi_165694158
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je dat nou echt iets voor jou?

En aanspraak in een discotheek is helemaal lastig.
Hoe apart of afwijkend is het om alleen naar een club of discotheek te gaan?
pi_165694161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:59 schreef 0906 het volgende:

[..]

Maakt mij op zich niets uit. Ik wil gewoon leeftijdsgenoten leren kennen. Onder de mensen zijn. Want ik word helemaal gek zo alleen dat ik zelfs tegen mezelf begin te praten.
Het is gewoon handiger om iets te kiezen wat je ook echt leuk vindt omdat de kans dan groter is dat je aansluiting vindt.
pi_165694181
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:00 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe apart of afwijkend is het om alleen naar een club of discotheek te gaan?
Kan prima, als je het ook echt naar je zin kunt hebben in je eentje. Je moet er niet heengaan met als enige doel mensen aanspreken, want dat gaat je toch niet lukken.
pi_165694192
Bij dit soort dingen moet je gewoon niet te veel nadenken, en gewoon lekker doen wat in je opkomt. Al dat ratio-gestuurde gedrag... Spontaniteit!
pi_165694238
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan prima, als je het ook echt naar je zin kunt hebben in je eentje. Je moet er niet heengaan met als enige doel mensen aanspreken, want dat gaat je toch niet lukken.
Waarom niet? Waarom gaan mensen anders naar een club of discotheek?
pi_165694259
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef 0906 het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom gaan mensen anders naar een club of discotheek?
Dude ;(
pi_165694333
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dude ;(
Ik meen het. Ik keek laatst naar een aflevering van 40 dagen zonder seks waarin een jongen in zijn uppie naar een discotheek gaat om daar meisjes te regelen. Dus het kan.
pi_165694390
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik meen het. Ik keek laatst naar een aflevering van 40 dagen zonder seks waarin een jongen in zijn uppie naar een discotheek gaat om daar meisjes te regelen. Dus het kan.
Oké dus je vraag is eigenlijk hoe je seks moet regelen.

Je moet niet iemand proberen te zijn die je niet bent. Accepteer dat je een ongemakkelijke maagd bent en probeer niet een vrouwenversierder op de dansvloer te zijn. Niks mis met proberen te groeien maar dit gaat gewoon zo keihard falen als je nog geen enkele sociale basis hebt.
pi_165694507
Of spaar en ga uit in Engeland. Daar schijnen ze wat makkelijker te zijn. Drink tot je wat losser kunt zijn. Durf.
pi_165694537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké dus je vraag is eigenlijk hoe je seks moet regelen.
Nee, maar ook op deze manier kun je contact leggen. Je slaat hiermee wel 2 vliegen in 1 klap.
pi_165694574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Of spaar en ga uit in Engeland. Daar schijnen ze wat makkelijker te zijn. Drink tot je wat losser kunt zijn. Durf.
Daar ben ik al geweest. Maar zoals ik al zei durf ik bijna geen café binnen te stappen. Te intimiderend en ik durf niemand zomaar aan te spreken.
pi_165694625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:18 schreef 0906 het volgende:

[..]

Daar ben ik al geweest. Maar zoals ik al zei durf ik bijna geen café binnen te stappen. Te intimiderend en ik durf niemand zomaar aan te spreken.
Dan wordt het tijd voor die angsten hulp te zoeken. Een training sociale vaardigheden is misschien een goed idee. Je bent je eigen grootste obstakel.
pi_165694808
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd voor die angsten hulp te zoeken. Een training sociale vaardigheden is misschien een goed idee. Je bent je eigen grootste obstakel.
Dat kan ik idd goed gebruiken maar ik krijg die angst maar niet onderdrukt. :( Angst is echt een duivel
pi_165694844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat kan ik idd goed gebruiken maar ik krijg die angst maar niet onderdrukt. :( Angst is echt een duivel
Angst moet je niet onderdrukken, maar overwinnen.
pi_165695974
Maar waar worden dan de ONS geregeld? Bijna altijd is dat wel een uitgaansgelegenheid
pi_165696123
Ja, maar begin jij maar eens met een gewoon gesprekje.
pi_165696556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Bij dit soort dingen moet je gewoon niet te veel nadenken, en gewoon lekker doen wat in je opkomt. Al dat ratio-gestuurde gedrag... Spontaniteit!
Dankjewel. Rationaliseren (?) maakt mensen erg onzeker
pi_165696596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar begin jij maar eens met een gewoon gesprekje.
pi_165696613
Ts, heb je nooit een opleiding genoten met veel vrouwen in de klas? Ik zit nu ook in een klas met veel vrouwen. Heb nog geen chimeidje weten te fiksen, maar ik leer wel bij zo ;)
pi_165696666
Vraag aan iedereen heel opdringerig of ze je autipas willen zien.
pi_165697378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef 0906 het volgende:

[..]

Welke stappen ga je zetten om die hulp te regelen die je kan helpen met je angsten om te gaan?
pi_165697567
quote:
Kolere, heb je stront in je ogen? Er wordt al 100x gezegd dat je iets moet doen waar je door een gedeelde activiteit op natuurlijke wijze met andere yin contact komt. Liefst kies je iets wat. Je echt leuk vindt.

Als je contact maken al. Lastig vindt ga je niet in je eentje de kroeg in op zaterdagavond, of de discotheek. Je gaat helpen bij een hardloopwedstrijd, de natuurclub of sportvereniging.
Whatever...
pi_165697964
Je zegt in een klein dorp te wonen. Kleine dorpsgemeenschappen en hun regio's hebben het probleem van te kleine verenigingen. Ze hebben leden nodig en vrijwilligers die helpen om de boel overeind te houden. Je kan je bij een willekeurige vereniging aanmelden om al doende contacten op te doen en leren zomaar wat te praten met de mensen om je heen.
pi_165700809
Jouw probleem is dat je te zelfbewust bent op een moment dat je contact wil maken.

Jezelf zijn, stoppen met vergelijken, aandacht geven aan de ander (daarmee vergeet je je zelfbewustheid/ angst hopelijk), zo zou het cirkeltje moeten gaan.

Aan een bar gaan zitten en een drankje voor jezelf bestellen, en vooral luisteren hoe andere gesprekken verlopen. De vragen onthouden waarmee iemand anders interesse toont.

Dat is in mijn ogen een stap waarmee je nog niet van iemand afhankelijk bent maar wel meer op je gemak gaat voelen in zo'n omgeving. Dat helpt later dat je onzekerheid minder snel de overhand krijgt. Ga desnoods in het begin alleen lekker voetbal kijken in de kroeg. Tussen de mensen zijn. Van het gevoel afraken dat mensen naar je kijken.

Als je nog wat meer open deuren nodig hebt: https://sochicken.nl/koetjes-kalfjes
pi_165705026
quote:

[..]

Ik wil best bij een vereniging maar dan moet ik wel eerst zien uit te zoeken waar ik het beste aansluiting bij kan krijgen. Hier in het dorp zijn wel een aantal kleine verenigingen maar die bestaan eigenlijk uitsluitend uit senioren. Daarnaast weet ik ook niet of ik wel geaccepteerd wordt.
Nee, je moet uitzoeken waar je interesses liggen en kijken of daar een vereniging in is. Je kunt wel op voetbal gaan, maar als je totaal niet sportief bent heeft dat ook niet heel erg veel zin. Je bent 26, je hebt toch wel iets wat je bezig houdt of leuk vindt?
pi_165730689
Hahahahahaha deze gozer weer _O- _O-

Weer een parel van een topic waarin hij om tips vraagt om met mensen aan de praat te raken/misschien daaraan een vriendschap over te houden, maar vervolgens toch weer achter zijn toetsenbordje te kruipen.
pi_165730722
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:51 schreef HulkHeld het volgende:
Hahahahahaha deze gozer weer _O- _O-

Weer een parel van een topic waarin hij om tips vraagt om met mensen aan de praat te raken/misschien daaraan een vriendschap over te houden, maar vervolgens toch weer achter zijn toetsenbordje te kruipen.
Deze man weet dingen :D
pi_165731306
TS aangezien je toch de hele dag zit te internetten: welke vereniging/hobbyclub/vrijiwlligersclub gaat het worden?
pi_165732037
quote:

[..]

Het Rode Kruis zoekt nog vrijwilligers
http://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland
pi_165733548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef 0906 het volgende:
Maar waar worden dan de ONS geregeld? Bijna altijd is dat wel een uitgaansgelegenheid
Anderen kunnen dat. Jij kunt dat op dit moment niet. Dus je moet kiezen wat je accepteert: dat jíj het niet kunt, en doorgaan met je leven zoals het nu is, óf dat je het "op dit moment" niet kunt en gaan werken aan jezelf. In jouw geval is werken aan jezelf is niet een beetje posten op FOK! en surveilleren bij kroegen, maar professionele hulp zoeken.
pi_165734057
De rokersruimte in de kroeg.
Kssstt niet zo kittig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')