quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, cachet doet weer eens cachet
tsjaquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had een keer bij icr.. ging docent vertellen dat het heel moeilijk is omdat veel mensen bedrijfsresultaat pakken.. en dan doen ze daar bedrijfsresultaat + interestkosten.. zodat ze interestkosten dubbel hadden.. en dat ik superslim was omdat ik in één keer goed deed
I can't even
jup, accountancy en bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 30 september 2016 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, jullie zijn van bedrijf en management en economie enzo...
Nee, daar weet ik niks van. Ben van de alfa...
Maar dan snap je wel dat het 10x herhaald moet wordenquote:
MOOI! Vraagje... komt die negatieve spaarrente er?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jup, accountancy en bedrijfseconomie
Doe je eigenlijk mbo of hbo?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jup, accountancy en bedrijfseconomie
niet heel moeilijk, wel heel saaiquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt me niet alleen moeilijk maar ook dodelijk saai..
of politiekquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmm.. ik moet met boeken bezig zijn, taal, geschiedenis, cultuur... KLEUR...
Maar goed, dat vinden anderen weer een ramp.
ja manquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sommigen geven het graag een dure naam
Hoorde laatst dat boekhouddiploma gewoon hetzelfde is :s dus vandaar misschienquote:
ooit vast welquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOOI! Vraagje... komt die negatieve spaarrente er?
>padquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
EN VERGETEN EEN NIEUWE PAD ERIN TE DOEN... SLAPPE KOFFIE
aaaaaaaaaaaargh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |