Als die Turk er achter komt dan slaat hij je helemaal in elkaar. En verkracht daarna je geit.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef CarltonBanks het volgende:
kan er iets mis gaan in dit plan?
Wat is er zo lollig aan?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef CarltonBanks het volgende:
Mensen bellen wel eens de pizzeria en laten dan een pizza bezorgen op een ander adres, super lollig maar je kan hooguit vanuit je zolderraam mee kijken hoe de turk onverricht ter zaken terug naar zijn shoarmatent keert.
Morgen ga ik de lokale pizzaturk ultiem trollen
Ik ga 4 pizza's bestellen via een anoniem nummer en geef mijn eigen adres op.
Als deze turk dan aanbelt dan zeg ik natuurlijk dat ik het niet heb besteld en dat hij het verkeerde nummer heeft opgeschreven ofzo.
Als hij dan weg loopt, dan bied ik 10 euro voor alle 4 de pizza's, omdat hij ze anders toch moet wegflikkeren.
Win-Win zou ik zeggen.
kan er iets mis gaan in dit plan?
Alleen leuk als de buurman meedoet, de deur opent en naar de platgestampte pizza's wijst en roept, "dat waren mijn pizza's"quote:Op donderdag 29 september 2016 23:20 schreef Barrah het volgende:
Ik weet een leukere (matige) grap om met pizzabezorgers uit te halen.
Het gaat zo.
Je bestelt vier pizza's via een anoniem nummer en geeft je eigen adres op.
Als deze turk dan aanbelt dan geef je hem 30 euro en een flinke fooi.
Dan leg je de pizzadozen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn pizza's wat doe je?)
jij zo van ja heb ze toch gekocht he! hehehehe
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Ik laat mijn vrouw altijd een pizza bestellen. Dat is lachen want ze heet Pie Za-Bakker.
Als jij een orgasme krijgt, betekent dat dan ook: komt voor de bakker?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Ik laat mijn vrouw altijd een pizza bestellen. Dat is lachen want ze heet Pie Za-Bakker.
Jezus, kan het echt nog slechter?quote:Op zondag 2 oktober 2016 05:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als jij een orgasme krijgt, betekent dat dan ook: komt voor de bakker?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:02 schreef zovty het volgende:
10 euro voor 4 pizza.
Jaaajaaaa, goeie grap man.
Moetj e wel 4 ansjovis/broccoli pizza bestellen, anders valt het op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |